anderledes kage cream ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.017 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Princesspigen

jeg skal her i næste måned lave en lagkage da jeg får lidt gæster til boller og lagkage i forbindelse med min fødselsdag..

normalt ville jeg købe færdige lyse bunde, bruge puvler kage creme, bananer og enten jordbær eller hindbær og så flødeskum på toppen og siderne af kagerne..

jeg er ikke ude efter de vilde opskrifter men tænker om ikke man kan lave en eller anden form for kage cream selv bestående af nogle røde bær ? jordbær, hindbær eller sådan ?

kom med nogle gode bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Muffin_girl

Princesspigen skriver:

jeg skal her i næste måned lave en lagkage da jeg får lidt gæster til boller og lagkage i forbindelse med min fødselsdag..

normalt ville jeg købe færdige lyse bunde, bruge puvler kage creme, bananer og enten jordbær eller hindbær og så flødeskum på toppen og siderne af kagerne..

jeg er ikke ude efter de vilde opskrifter men tænker om ikke man kan lave en eller anden form for kage cream selv bestående af nogle røde bær ? jordbær, hindbær eller sådan ?

kom med nogle gode bud

Se den her tråd Den lavede jeg den anden dag
https://www.baby.dk/debat/173656pi1/madopskrifter/hvad-putter-du-i-almindelig-lagkage-.aspx 

Anmeld

19. maj 2012

grinny

Mos en pose frosne hindbær, bland dem i en gang pisket fløde og så lidt flormelis indtil du ikke synes den er så sur - og så SPIS

Anmeld

19. maj 2012

Pige2009

Lav et lag med hhv. chokolademoussé og bærmoussé Du kan bruge de fleste bær og lys, mørk eller hvid chokolade

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

AalborgPigen skriver:

Se den her tråd Den lavede jeg den anden dag
https://www.baby.dk/debat/173656pi1/madopskrifter/hvad-putter-du-i-almindelig-lagkage-.aspx 

tak for linket, men syndes det er lidt overskueligt at læse alle de 6 sider igennem, når jeg kun leder efter noget med bær..

men tak

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

Baagøe skriver:

Lav et lag med hhv. chokolademoussé og bærmoussé Du kan bruge de fleste bær og lys, mørk eller hvid chokolade

ikke noget med chokolode..

men hvordan laver man sådan en bær musse ?

Anmeld

19. maj 2012

RikkeWetter

Kog en pose hinbær med lidt sukker og lidt vanilje sukker, lad det stå og køle af. Pisk 2,5 dl fløde. Vend hinbær "sovsen" i flødedkummen.

Bum, så har du en rigtig lækker hinbærcreme 

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

RikkeWetter skriver:

Kog en pose hinbær med lidt sukker og lidt vanilje sukker, lad det stå og køle af. Pisk 2,5 dl fløde. Vend hinbær "sovsen" i flødedkummen.

Bum, så har du en rigtig lækker hinbærcreme 

uh det lyder ikke værdst  

Anmeld

20. maj 2012

Princesspigen

flere forslag ?  

eller måske en opskrift på hindbær eller jordbær musse ?

Anmeld

20. maj 2012

Dot D

Mos en pose frosne hindbær, bland dem i en gang pisket fløde og så lidt flormelis indtil du ikke synes den er så sur - og så SPIS

Du skal huske at koge dine bær... Der kan sidde mange bakterier i dem, så de skal mindst have 3 minutter ved minimum 70 grader

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.