Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæmpe tillykke med det positive resultat!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er da virkelig dejligt for jer. Stort tillykke.
kbh-tøs skriver: Den var sgu positiv Har det helt skidt med at lave et indlæg som dette herinde, men omvendt viser det bare at det kan lade sig gøre at der er håb for os alle Jeg fik lagt 1 fryseæg op d. 3. maj. 4 var taget op, 2 havde overlevet og 1 havde delt sig. I onsdags gik turen forbi riget om morgenen og efter et stik i armen og en tur på arbejdet, hvor jeg overhovedet ikke var mentalt til stede, kunne jeg ringe til riget og få beskeden om at der endnu en gang er ved at vokse en lille spire i maven på mig. Det er bare så vildt, er så super lykkelig. Nu skal vi bare finde ud af hvornår familien skal have det at vide. God weekend til alle.
Den var sgu positiv
Har det helt skidt med at lave et indlæg som dette herinde, men omvendt viser det bare at det kan lade sig gøre at der er håb for os alle
Jeg fik lagt 1 fryseæg op d. 3. maj. 4 var taget op, 2 havde overlevet og 1 havde delt sig.
I onsdags gik turen forbi riget om morgenen og efter et stik i armen og en tur på arbejdet, hvor jeg overhovedet ikke var mentalt til stede, kunne jeg ringe til riget og få beskeden om at der endnu en gang er ved at vokse en lille spire i maven på mig.
Det er bare så vildt, er så super lykkelig. Nu skal vi bare finde ud af hvornår familien skal have det at vide.
God weekend til alle.
Stort tillykke. Glæder mig til det bliver min tur.
Man skal da altid kun være glad for at kunne lave sådan en tråd i denne gruppe
Stort tilykke med det, hvor bliver det dejligt at få en lillebrøster
TILLYKKE!!!!!!!!!!!!
havde så travlt med at lave min egen tråd at jeg ikke så den før nu..
håber at gøre dig kunsten efter nu her!!!
hvor bliver det spændende at følge dig!!!!
stor tillykke med dn bette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128