opfølgning på eventyret om barn nr. 2 med fryseæg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.026 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

kbh-tøs

Den var sgu positiv

Har det helt skidt med at lave et indlæg som dette herinde, men omvendt viser det bare at det kan lade sig gøre at der er håb for os alle

Jeg fik lagt 1 fryseæg op d. 3. maj. 4 var taget op, 2 havde overlevet og 1 havde delt sig.

I onsdags gik turen forbi riget om morgenen og efter et stik i armen og en tur på arbejdet, hvor jeg overhovedet ikke var mentalt til stede, kunne jeg ringe til riget og få beskeden om at der endnu en gang er ved at vokse en lille spire i maven på mig.

Det er bare så vildt, er så super lykkelig. Nu skal vi bare finde ud af hvornår familien skal have det at vide.

God weekend til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

kbh-tøs

Har jeg skrevet noget forkert?

24 har læst mit indlæg og ingen siger tillykke. Ked af hvis jeg har stødt nogen, troede bare at man også måtte være glad herinde.

Anmeld

19. maj 2012

pussekat

kbh-tøs skriver:

Den var sgu positiv

Har det helt skidt med at lave et indlæg som dette herinde, men omvendt viser det bare at det kan lade sig gøre at der er håb for os alle

Jeg fik lagt 1 fryseæg op d. 3. maj. 4 var taget op, 2 havde overlevet og 1 havde delt sig.

I onsdags gik turen forbi riget om morgenen og efter et stik i armen og en tur på arbejdet, hvor jeg overhovedet ikke var mentalt til stede, kunne jeg ringe til riget og få beskeden om at der endnu en gang er ved at vokse en lille spire i maven på mig.

Det er bare så vildt, er så super lykkelig. Nu skal vi bare finde ud af hvornår familien skal have det at vide.

God weekend til alle.

TILLYKKE men mave  

p.s her før lige læse det

Anmeld

19. maj 2012

twinny

Stort tillykke med lille spiren...

Anmeld

19. maj 2012

Nadia&Daniel

kbh-tøs skriver:

Den var sgu positiv

God weekend til alle.

Jeg ønsker også tillykke  Første gang jeg ser dit indlæg..

Anmeld

19. maj 2012

LinLin

Hvorfor har du der skidt med at lave sådan et indlæg?!?

Tillykke!

Anmeld

19. maj 2012

Musse21

STORT tillykke med det..

Det giver os andre mod på det

Anmeld

19. maj 2012

Muhmi

kbh-tøs skriver:

Den var sgu positiv

God weekend til alle.

Juhuuu!! Jeg elsker at høre når det går godt i barnløshedsbehandlingstråden (Wow langt ord)

Tillykke med spiren!!!

Anmeld

19. maj 2012

Maise86

Tillykke!!

Anmeld

19. maj 2012

Guldimaven

Tillykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.