Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jydeinden skriver: hvor er han bare kær søde
hvor er han bare kær søde
twinny skriver: hvor er han bare skøn...
hvor er han bare skøn...
shiiit han er blevet stor...!
dejlige dreng
Månsson skriver: Ih hvor er han bare kær Laura er os meget glad for at råbe hun har faktisk fået 3 børn til at græde det sidste stykke tid fordi hun råber af dem Så håber William ka klare mosten på torsdag
Ih hvor er han bare kær Laura er os meget glad for at råbe hun har faktisk fået 3 børn til at græde det sidste stykke tid fordi hun råber af dem Så håber William ka klare mosten på torsdag
rikkeregnbue skriver: Hvor er han lækker! *savle* Men hurtigt spørgsmål... Nu ved jeg godt, at det kun er et gæt du kommer med. Men er 8,8 kilo ikke lidt for en i den alder? Eller er det bare min bebs der er stor. For hun vejer i hvert fald 7 kilo nu og er lige knap 4 mdr
Hvor er han lækker! *savle*
Men hurtigt spørgsmål... Nu ved jeg godt, at det kun er et gæt du kommer med. Men er 8,8 kilo ikke lidt for en i den alder? Eller er det bare min bebs der er stor.
For hun vejer i hvert fald 7 kilo nu og er lige knap 4 mdr
SukkerDronning skriver: Nurh hvor er han sød og utrolig flot
Nurh hvor er han sød og utrolig flot
HeidiØ skriver: Tak .. Ja, som de andre siger, er hans vægt normal.. Går heller ik så meget op i det mere, bare han har det godt!
Tak .. Ja, som de andre siger, er hans vægt normal.. Går heller ik så meget op i det mere, bare han har det godt!
Det er jo også hovedsagen! Det er bare min bebs der er en lille klump
Tina&Martin skriver: Hold da op hvor er han da mega nuttet!
Hold da op hvor er han da mega nuttet!
RiUL skriver: Hvor er han bare lækker! Og skønt at møb'en er på vej retur Må lige høre, hvor har I det Bamse og Kylling sengetøj fra? I love it
Hvor er han bare lækker!
Og skønt at møb'en er på vej retur
Må lige høre, hvor har I det Bamse og Kylling sengetøj fra? I love it
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128