William 8 mdr, hvor blir tiden af?! + "mindre" spam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

maryjane

Skønne dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Arh men det er så vanvittigt at tiden flyver sån! William blev 8 mdr i søndags!

Han har lige haft en omgang mellemørebetændelse, men penicillinen har hjulpet rigtig godt, så han er næsten sig selv igen. Det er trist at se de små pus så syge!

Jeg aner ikke hvordan hans vægt er, men han måler 75 cm! Vil skyde på ca. 8,8 kg Han har to tænder i undermunden.. kravler ikke helt, skyder sig selv baglæns i en vældig fart og blir frustreret over det er den forkerte vej bruger det meste af dagen på at råbe OG hviske "dadada"

Åh hvor vi elsker den lille krudtugle!! Her er lidt spam!

Ih hvor er han bare kær Laura er os meget glad for at råbe hun har faktisk fået 3 børn til at græde det sidste stykke tid fordi hun råber af dem Så håber William ka klare mosten på torsdag

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er han lækker! *savle*

Men hurtigt spørgsmål... Nu ved jeg godt, at det kun er et gæt du kommer med. Men er 8,8 kilo ikke lidt for en i den alder? Eller er det bare min bebs der er stor.

For hun vejer i hvert fald 7 kilo nu og er lige knap 4 mdr

Anmeld

19. maj 2012

SukkerDronning

Nurh hvor er han sød og utrolig flot

Anmeld

19. maj 2012

2babygirls

Hold da op hvor er han da mega nuttet!

Anmeld

19. maj 2012

RiUL

Hvor er han bare lækker! 

Og skønt at møb'en er på vej retur 

Må lige høre, hvor har I det Bamse og Kylling sengetøj fra? I love it

Anmeld

19. maj 2012

SukkerDronning

rikkeregnbue skriver:

Men hurtigt spørgsmål... Nu ved jeg godt, at det kun er et gæt du kommer med. Men er 8,8 kilo ikke lidt for en i den alder? Eller er det bare min bebs der er stor.

Tillader mig lige at svare

Jeg syntes bestemt ikke 8,8 er for lidt i den alder.

Min datter vejede det samme da hun var 12 mdr. og 76 cm lang. Da hun var 6 mdr. vejde hun 7 kg. og 3 kg da hun blev født. Det kommer jo an på hvod de vejer når de bliver født, bare de følger deres EGEN kurve

Min læge sagde, at så længe deres højde følger deres egen kurve, sker der ikke noget ved, at de falder en kurve eller to på vægten

Anmeld

19. maj 2012

RiUL

rikkeregnbue skriver:

Oliver vejer 9 kg, og han er samme alder - vægten bliver jo ikke ved med at stige 200 gr pr uge, når de bliver ældre Og Oliver har altså elastikker over alt! 

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

SukkerDronning skriver:

Tillader mig lige at svare

Jeg syntes bestemt ikke 8,8 er for lidt i den alder.

Min datter vejede det samme da hun var 12 mdr. og 76 cm lang. Da hun var 6 mdr. vejde hun 7 kg. og 3 kg da hun blev født. Det kommer jo an på hvod de vejer når de bliver født, bare de følger deres EGEN kurve

Min læge sagde, at så længe deres højde følger deres egen kurve, sker der ikke noget ved, at de falder en kurve eller to på vægten

Tænk... Så langt tænkte jeg slet ikke! Men Ida vejede 3770 ved fødslen

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

RiUL skriver:

Oliver vejer 9 kg, og han er samme alder - vægten bliver jo ikke ved med at stige 200 gr pr uge, når de bliver ældre Og Oliver har altså elastikker over alt! 

Okay, så er det nok bare mig  Synes bare det lød voldsomt at Ida vejede 7 kilo så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.