Arrrgh min søn har pøllet på gulvet+mig! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Muhmi

morethanperfect skriver:

Hahahah Nice
Det har jeg dog aldrig oplevet

Men han tissede i dag midt på badeværelse gulvet lige inden han skulle i bad .. Og så kiggede jeg lige på ham , og så stod han bare og grinte mens han stod der og tissede .. Heheh .. Det var ret sjovt  

Åååh, det er bare så precious når de gør sådan noget... Sådan nogle små bøller... Silas har også til vane at gøre et eller andet han godt ved han ikke må og så bare kigge på mig bryde sammen af grin og flygte alt hvad han kan  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

Åååh, det er bare så precious når de gør sådan noget... Sådan nogle små bøller... Silas har også til vane at gøre et eller andet han godt ved han ikke må og så bare kigge på mig bryde sammen af grin og flygte alt hvad han kan  

Nåårh Gid Oscar bare gjorde det .. !  

Anmeld

19. maj 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Ej hvor morsomt... Hihihihihi....

Silas tissede så også lige på mig nu her efter han havde været i bad... Jeg er da SUPER heldig lige nu hahaha

Har ingen anelse om hun har tisset i badet med mig - skulle ikke undre mig 

Anmeld

19. maj 2012

B&J

hhihihihihihi ej hvor godt altså jeg ville ligge flad af grin hvis jeg havde set det hhihihihihi....

vi prøvede en gang daniel skulle skiftes og min kæreste stod 1½meter fra os og sagde jeg nu kan han jo ikke ramme mig og mon ikke den lille charmetrold til daniel vælger at tisse lige over på far selv om der var så langt vi lå falde af grin og glemmer det aldrig ville ønske vi kunne ha optaget det  hihihihihi

Anmeld

19. maj 2012

Plysbjørnen

Muhmi skriver:

Hahahahah, altså...!! Silas rendte lige rundt uden ble nu her og det resulterede i en pølle på gulvet og da jeg tager fat i ham for at ligge ham op på sofaen for hurtigt at give en ble på, fik jeg en klat på foden... Hahaha... Mega panik, for Anders var ude og ryge, så det var sådan lidt: Andeeeers!! Men han var heldigvis på vej ind

Sidder bare og morer mig over det nu hvor Silas er ude i badet... Hehe

Hvilke skøre/sjove/hyle morsomme ting har du oplevet når det kom til alle de ting de søde små børn gør...? Kom glad og frisk

Jeg er blevet kastet op på af min skønne dreng... for ca 14 dage siden begyndte han at græde midt om natten, og var totalt ude af den, jeg fattede hurtigt mistanke til at der var opkast på vej, og spurgte om han skulle kaste op, ja det skulle ham... Mor her snupper ham, og så ud mod badeværelset, vel ude i gangen, kommer den første skylde... så jeg har bræk i hovedet, håret og ned af maven. Meget panisk skriger jeg på min mand, for var i tvivl om jeg skulle skifte drengen, mens jeg var indsmurt i bræk, eller skulle han stå dækket til i bræk mens jeg var i bad... Manden kom og tog drengen selvom om han ikke kan klare bræk...

Da det hele var overstået og jeg havde været i bad var mandens eneste kommentar, er glad for at det var dig det gik ud over... Men okay havde det været ham havde jeg skulle tøre op efter 2...

Anmeld

19. maj 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Hahaha... Totalt ad, men jeg kan stadig ikke lade være med at grine og synes det er totalt nuttet... Han ved jo ikke bedre

Ja det er da sødt ...Hihi . Kan lige se du råber.. Arhhh Silas pøller på mig  

Anmeld

19. maj 2012

Maja_4000

Hahaha
Vi har ikke prøvet sådan noget endnu .. Det "vildeste" Caroline på 17 måneder har præsteret er at tisse i vandet mens hun er i bad :b

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

Da Daniel var helt lille stod vi og pjattede da vi skulle skifte ham, og pludselig stod der bare en stribe af... ja gæt selv, ud af ham. Jeg nåede lige at springe til side mens jeg hvinede som en tøs og manden skreg af grin. Han fik så lov til at tørre op

Men synes næsten at det varme gylp der langsomt gled ned ad brystkasse og mave en tidlig morgen var værre, æv for en fornemmelse

Jeg har så taget hævn over drengen senere, fik hældt vand NED ad ham i stedet for IND i ham en nat hvor jeg dårligt kunne åbne øjnene af bar træthed

Anmeld

19. maj 2012

foto på lærred

Aniteb skriver:

Jeg er blevet kastet op på af min skønne dreng... for ca 14 dage siden begyndte han at græde midt om natten, og var totalt ude af den, jeg fattede hurtigt mistanke til at der var opkast på vej, og spurgte om han skulle kaste op, ja det skulle ham... Mor her snupper ham, og så ud mod badeværelset, vel ude i gangen, kommer den første skylde... så jeg har bræk i hovedet, håret og ned af maven. Meget panisk skriger jeg på min mand, for var i tvivl om jeg skulle skifte drengen, mens jeg var indsmurt i bræk, eller skulle han stå dækket til i bræk mens jeg var i bad... Manden kom og tog drengen selvom om han ikke kan klare bræk...

Da det hele var overstået og jeg havde været i bad var mandens eneste kommentar, er glad for at det var dig det gik ud over... Men okay havde det været ham havde jeg skulle tøre op efter 2...

LOL

Anmeld

19. maj 2012

NinaNymannMadsen

har kun oplevet at den store af mine har tisset på mig første gang hun skulle i bad ude på sygehuset lige efter hun var blevet født næsten og så har hun også en dag hun skulle i bad stået uden ble og ventet på vandet blev helt klar, og så satte hun sig i hug og begyndte at tisse på vores mætte på badeværelset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.