Muhmi skriver:

Hahahahah, altså...!! Silas rendte lige rundt uden ble nu her og det resulterede i en pølle på gulvet og da jeg tager fat i ham for at ligge ham op på sofaen for hurtigt at give en ble på, fik jeg en klat på foden... Hahaha... Mega panik, for Anders var ude og ryge, så det var sådan lidt: Andeeeers!! Men han var heldigvis på vej ind 
Sidder bare og morer mig over det nu hvor Silas er ude i badet... Hehe
Hvilke skøre/sjove/hyle morsomme ting har du oplevet når det kom til alle de ting de søde små børn gør...? Kom glad og frisk

Jeg er blevet kastet op på af min skønne dreng... for ca 14 dage siden begyndte han at græde midt om natten, og var totalt ude af den, jeg fattede hurtigt mistanke til at der var opkast på vej, og spurgte om han skulle kaste op, ja det skulle ham... Mor her snupper ham, og så ud mod badeværelset, vel ude i gangen, kommer den første skylde... så jeg har bræk i hovedet, håret og ned af maven

. Meget panisk skriger jeg på min mand, for var i tvivl om jeg skulle skifte drengen, mens jeg var indsmurt i bræk, eller skulle han stå dækket til i bræk mens jeg var i bad... Manden kom og tog drengen selvom om han ikke kan klare bræk...
Da det hele var overstået og jeg havde været i bad var mandens eneste kommentar, er glad for at det var dig det gik ud over
... Men okay havde det været ham havde jeg skulle tøre op efter 2...
Anmeld