Arrrgh min søn har pøllet på gulvet+mig! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.901 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Muhmi

Hahahahah, altså...!! Silas rendte lige rundt uden ble nu her og det resulterede i en pølle på gulvet og da jeg tager fat i ham for at ligge ham op på sofaen for hurtigt at give en ble på, fik jeg en klat på foden... Hahaha... Mega panik, for Anders var ude og ryge, så det var sådan lidt: Andeeeers!! Men han var heldigvis på vej ind

Sidder bare og morer mig over det nu hvor Silas er ude i badet... Hehe

Hvilke skøre/sjove/hyle morsomme ting har du oplevet når det kom til alle de ting de søde små børn gør...? Kom glad og frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Tona

Muhmi skriver:

Hahahahah, altså...!! Silas rendte lige rundt uden ble nu her og det resulterede i en pølle på gulvet og da jeg tager fat i ham for at ligge ham op på sofaen for hurtigt at give en ble på, fik jeg en klat på foden... Hahaha... Mega panik, for Anders var ude og ryge, så det var sådan lidt: Andeeeers!! Men han var heldigvis på vej ind

Hvilke skøre/sjove/hyle morsomme ting har du oplevet når det kom til alle de ting de søde små børn gør...? Kom glad og frisk

Nu vi er ved det der pølle-tema  (dejligt ord i øvrigt)  så kan jeg ile til med den oplysning at Amanda de sidste par uger har opøvet en evne til at pølle aldrig så snart hun er kommet ned i badekaret  Så står man der med fuldt badekar og unge og ved slet ikke hvordan man skal gribe det an. Første gang vidste jeg slet ikke hvad jeg skulle gøre, så der trak jeg bare bundproppen ud på badekaret og det var i alt fald en skidt ide. Det resulterede i at hele brusenichen og omgivelserne blev overhældt med vand med bæ i  

Anmeld

19. maj 2012

Clisolka

Hehehehehe ja, sådan kan det gå 

Jeg har ikke prøvet noget lignende - endnu.... 

Jeg har dog siddet i badet med Isabella med alle hendes badedyr - og hvad laver hun så midt der foran mig? Jooohhoo en pølle.... Jeg gik lidt i panik, fordi min kæreste også var ude og ryge på det tidspunkt - og snakkede i mobilen. Jeg var vist lidt for hys mht. bakterier 

Anmeld

19. maj 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Adddddddddddddddddddddd !!!!  

Jeg tror jeg var gået lidt i selvsving.. Men godt Anders kom og hjalp dig.. Hhahahahha 

Anmeld

19. maj 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

Hahahah Nice
Det har jeg dog aldrig oplevet

Men han tissede i dag midt på badeværelse gulvet lige inden han skulle i bad .. Og så kiggede jeg lige på ham , og så stod han bare og grinte mens han stod der og tissede .. Heheh .. Det var ret sjovt  

Anmeld

19. maj 2012

trunte89

Sara har også lavet pølser på gulvet et par gange. En af gangene hentede hun far, og sagde stolt "se far! " mens hun smilte over hele hovedet ( og er der noget far IKKE kan have, så er det lort!! )

Anmeld

19. maj 2012

Muhmi

Amandas-mor skriver:

Nu vi er ved det der pølle-tema  (dejligt ord i øvrigt)  så kan jeg ile til med den oplysning at Amanda de sidste par uger har opøvet en evne til at pølle aldrig så snart hun er kommet ned i badekaret  Så står man der med fuldt badekar og unge og ved slet ikke hvordan man skal gribe det an. Første gang vidste jeg slet ikke hvad jeg skulle gøre, så der trak jeg bare bundproppen ud på badekaret og det var i alt fald en skidt ide. Det resulterede i at hele brusenichen og omgivelserne blev overhældt med vand med bæ i  

Arrrj, det er da også bare mega unfair hahah

Din stakkel, kan livligt forestille mig at skulle sidde der med et kar fyldt med prut og så bare gå i panik... Hahahahaha

Er det begyndt at blive bedre eller er det bare sådan fra nu af? hehe

Anmeld

19. maj 2012

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Hehehehehe ja, sådan kan det gå 

Jeg har ikke prøvet noget lignende - endnu.... 

Jeg har dog siddet i badet med Isabella med alle hendes badedyr - og hvad laver hun så midt der foran mig? Jooohhoo en pølle.... Jeg gik lidt i panik, fordi min kæreste også var ude og ryge på det tidspunkt - og snakkede i mobilen. Jeg var vist lidt for hys mht. bakterier 

Ej hvor morsomt... Hihihihihi....

Silas tissede så også lige på mig nu her efter han havde været i bad... Jeg er da SUPER heldig lige nu hahaha

Anmeld

19. maj 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Adddddddddddddddddddddd !!!!  

Jeg tror jeg var gået lidt i selvsving.. Men godt Anders kom og hjalp dig.. Hhahahahha 

Hahaha... Totalt ad, men jeg kan stadig ikke lade være med at grine og synes det er totalt nuttet... Han ved jo ikke bedre

Anmeld

19. maj 2012

Tona

Muhmi skriver:

Arrrj, det er da også bare mega unfair hahah

Din stakkel, kan livligt forestille mig at skulle sidde der med et kar fyldt med prut og så bare gå i panik... Hahahahaha

Er det begyndt at blive bedre eller er det bare sådan fra nu af? hehe

Det er ikke rigig blevet bedre, men nu har jeg opøvet en teknik:

1. ungen skider i vandet

2. jeg skriger på manden som kommer ud på badeværelset

3. jeg hejser den våde og sprællende unge op af badekaret og prøver at undgå at få vand og frem for alt bæ på mig og ungen hyler fordi hun er gal over at blive hevet op af det dejlige varme vand

4. manden hejser badekaret hen over toilettet og piller bundproppen ud og lader vandet løbe ud af badekaret og ned i toilettet

5. manden holder ungen mens jeg spuler badekaret rent med bruseren hen over toilettet.

6. badekaret sættes tilbage i brusenichen og ungen stilles i badekaret og bliver skyllet af med vand  (hyler nu ikke længere, men leger den leg der går ud på at få vandet sprøjtet over på mor. Ungen jubler og manden fniser hver gang vandet vælter ned over mig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.