Snitmønster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Pige2009

Synes din bluse er virkelig flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

*A*

Nea85 skriver:

Jeg blev selv lidt nysgerrig, så jeg tillader mig lige at svare
Det hedder 50220, og på hjemmesiden er det under kategorien "basic"

Herligt med nysgerrige mennesker :-)Tak for nummeret :-) Har du prøvet at sy efter mønstret?

Anmeld

20. maj 2012

*A*

Baagøe skriver:

Synes din bluse er virkelig flot

Tusind tak :-)Jeg er godtnok ikke tilfreds med halsåbningen, som jeg synes eralt for løs - men det kan jo selvfølgelig være mangel på evner fra min side ;-)

Anmeld

20. maj 2012

Mette.

*A* skriver:

Herligt med nysgerrige mennesker :-)Tak for nummeret :-) Har du prøvet at sy efter mønstret?

Det er præcis det mønster. Det er ret nemtvat gå til. Jeg har brugt det. Hvis du har lyst til at se resultatet er det her:

http://www.smallstar-bymette.blogspot.com/search/label/Trøjer

Anmeld

20. maj 2012

*A*

Mette. skriver:

Det er præcis det mønster. Det er ret nemtvat gå til. Jeg har brugt det. Hvis du har lyst til at se resultatet er det her:

http://www.smallstar-bymette.blogspot.com/search/label/Trøjer

Tjekker lige dit link...

Er det dig, som har syet et par ugler til mig?

Anmeld

20. maj 2012

Mette.

*A* skriver:

Tjekker lige dit link...

Ja, det skal nok passe. Har hvertfald syet mange ugler

Anmeld

20. maj 2012

Pige2009

*A* skriver:

Tusind tak :-)Jeg er godtnok ikke tilfreds med halsåbningen, som jeg synes eralt for løs - men det kan jo selvfølgelig være mangel på evner fra min side ;-)

Den slags halsåbninger, synes jeg generelt er alt for løse. Småfolks dragter har dem nemlig, men de er altså lidt trælse

Anmeld

20. maj 2012

*A*

Baagøe skriver:

Den slags halsåbninger, synes jeg generelt er alt for løse. Småfolks dragter har dem nemlig, men de er altså lidt trælse

Præcis :-)

Anmeld

20. maj 2012

Mette.

*A* skriver:

Tjekker lige dit link...

Med hensyn til du synes åbninge. Er for vig, har du så sørget for at lave den ribning du har brugt kortere end selve åbningen? Jeg har nemlig prøvet det samme, og hvis man får det lavet for stort, vil den komme til at gabe mere.

Anmeld

20. maj 2012

*A*

Mette. skriver:

Med hensyn til du synes åbninge. Er for vig, har du så sørget for at lave den ribning du har brugt kortere end selve åbningen? Jeg har nemlig prøvet det samme, og hvis man får det lavet for stort, vil den komme til at gabe mere.

Ja, det gjorde jeg. Der stod i instruktionen at ribben skal være ca. 25% kortere... Hmm...

Men fremover laver jeg kun bluser ligesom dem du har på din blog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.