Middag til 3/4... Hurtigt svar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.153 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger..

Jeg står og skal lave mad i dag til 3 eller 4 personer  Der er blevet bestilt kylling. Fint.

Men hvad laver jeg til?!  Er ikke så gode venner med kylling, så ved ikke rigtigt hvad man får til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Dinna88

Hvis du kan finde ud af at lave en ægte sauce, så er bearnaicesauce og ris bare MUMS til! Og så nogle ovnbagte rodfrugter til 

Anmeld

19. maj 2012

emsaroto

rikkeregnbue skriver:

Hej piger..

Jeg står og skal lave mad i dag til 3 eller 4 personer  Der er blevet bestilt kylling. Fint.

Men hvad laver jeg til?!  Er ikke så gode venner med kylling, så ved ikke rigtigt hvad man får til

Først så finder du ud af hvordan kyllingen skal serveres .. 
Jeg synes det er suppe humør i dag, så måske lav karry suppe med kyllinge fyld og ris og bacon  

Anmeld

19. maj 2012

BellaCiinea

rikkeregnbue skriver:

Hej piger..

Kylling i cola m. ris =D naaaaaaaaaam =D

Anmeld

19. maj 2012

banana3

rikkeregnbue skriver:

Hej piger..

Hej søde Rikke  

Hvad med en god gang pastasalat ? skal i have helstegt kylling ?

Anmeld

19. maj 2012

M (:

rikkeregnbue skriver:

Hej piger..

Kylling (evt. i ovnen) med ovnbagte kartofler og salat med spinat, ærter, avokado, feta og valnødder. Evt. purløgsdressing (cremefraise, purløg, forårsløg, salt og peber - og hvidløg, hvis man er til den slags).. MUMS!

Anmeld

19. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her laver vi altid brun sovs, ris, hjemmsyltet agurker og salt! Laver altid en hel kylling i ovnen, masser af væde ved så der er noget til at lave sovsen af! 

Ellers chiken thika marsala,bruger bare et glas fra Santa Maria, papadoms! Vh stine

Anmeld

19. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Kyllingefiletter svøbt i bacon - ind i ovnen i... 30-40 minutter, tag ud, held mozzerella og oregano over og giv 5 minutter mere..

Serveres med frisk salat, bådepommesfrites og favorit/whisky sovs Nemt og lækkert!! og alle kan li det

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

Hvis du kan finde ud af at lave en ægte sauce, så er bearnaicesauce og ris bare MUMS til! Og så nogle ovnbagte rodfrugter til 

Det kan jeg ikke

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

emsaroto skriver:

Først så finder du ud af hvordan kyllingen skal serveres .. 
Jeg synes det er suppe humør i dag, så måske lav karry suppe med kyllinge fyld og ris og bacon  

Min ene gæst kan ikke lide karry, desværre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.