Akupunktur mod barnløshed ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

AnneH

metski83 skriver:

Er der nogen der har prøvet akupunktur mod barnløshed ?

Eller har i hørt om andre der her. 

Hvad er jeres erfaring ?

Jeg gik til akupunktør ved vores 3. forsøg og her tror jeg på det hjalp.

Det var i hvert fald med til at gøre mig mindre stresset i perioden og det er i hvert fald en god ting ikke at være.

Husk også at hvis man er medlem af "Danmark" så giver de tilskud til behandlingerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Tak skal du have 

Du må da meget gerne høre hende ad. 

Jeg bor iMidtjylland Mellem Vejle og Herning, så det ville da være perfekt hvis der var noget her omkring. 

Tror du har ret, det skal virkelig være en der ved noget om den slags. 

Jeg er ikke startet hos hende endnu, men det gør jeg... Hvis det snart skal være, så kan du prøve at skrive til hende der er en mailadresse på hendes hjemmeside

Anmeld

20. maj 2012

metski83

AnneH skriver:

Jeg gik til akupunktør ved vores 3. forsøg og her tror jeg på det hjalp.

Det var i hvert fald med til at gøre mig mindre stresset i perioden og det er i hvert fald en god ting ikke at være.

Husk også at hvis man er medlem af "Danmark" så giver de tilskud til behandlingerne.

Det lyder godt. 

Ja man kan godt nok stresse sig selv op, er den der, er den der ikke. 

Er desværre ikke medlem af Danmark

Anmeld

20. maj 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Jeg er ikke startet hos hende endnu, men det gør jeg... Hvis det snart skal være, så kan du prøve at skrive til hende der er en mailadresse på hendes hjemmeside

God ide, tak for det.  Det tror jeg at jeg vil prøve. 

Anmeld

20. maj 2012

projekt-ønskebarn

Efter 3 spontane aborter på 1 år besluttede vi os også for at prøve akupunktur og 3 mdr efter testede vi positiv og jeg har termin til juli.

Jeg ved ikke helt hvad akupunkturen gør men for mig tror jeg det handlede om at jeg psykisk følte at jeg gjorde noget selv ved problemet og ikke blot ventede på et laaaaaaangsomt system. Vi var sendt til udredning lige inden, men nåede selv at klarer den ved akupunktur

Akupunkturen får dig også til at slappe af og gøre din krop stærkere, så den er klar til en baby

Kan helt klart anbefale det. Hvis I bor i KBH kan jeg anbefale hende her: www.amoxa.com, det koster 400 pr gang men hvis man er medlem af danmark får man lidt tilskud. 

Held og lykke med det, krydser for at lykken snart smiler til jer 

Anmeld

20. maj 2012

metski83

projekt-ønskebarn skriver:

Efter 3 spontane aborter på 1 år besluttede vi os også for at prøve akupunktur og 3 mdr efter testede vi positiv og jeg har termin til juli.

Jeg ved ikke helt hvad akupunkturen gør men for mig tror jeg det handlede om at jeg psykisk følte at jeg gjorde noget selv ved problemet og ikke blot ventede på et laaaaaaangsomt system. Vi var sendt til udredning lige inden, men nåede selv at klarer den ved akupunktur

Akupunkturen får dig også til at slappe af og gøre din krop stærkere, så den er klar til en baby

Kan helt klart anbefale det. Hvis I bor i KBH kan jeg anbefale hende her: www.amoxa.com, det koster 400 pr gang men hvis man er medlem af danmark får man lidt tilskud. 

Held og lykke med det, krydser for at lykken snart smiler til jer 

Tak for det.

Ja det lyder meget lovende. 

Jeg bor i Jylland, så der er lidt langt ;-) forhåbentlig kan jeg finde en tæt her på, der har forstand på det. 

Anmeld

20. maj 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

God ide, tak for det.  Det tror jeg at jeg vil prøve. 

Jeg tror da gerne hun vil hjælpe, og hvis ikke, så sig til, så skal jeg spørge, når jeg kommer i gang hos hende

Jeg må indrømme, at jeg tror på, at det kan hjælpe! Det har stort set hjulpet mig af med min migræne, og det har jeg haft siden jeg var 12 år gammel ca. Så et eller andet må de kunne gøre

Rigtig meget held og lykke med det!

Anmeld

20. maj 2012

Nessie

pussekat skriver:

hejsa

vil lige høre hvor du her få det hende ????? for vi her snakkes om det da alle vorse førsøg  ikke er lykke så vi skal selv prøve her hjem og vi vil prøve at for det lykke at lave en hjem lave en

Vi har begge gået hos en akupunktør som bor i Kolding, han er rigtig dygtig, og har hjulpet med både mit piskesmæld og nu med barnløshedsbehandlingen.

Zoneterapi kan måske også hjælpe.
Jeg kan ikke lige huske hvad der er problemet for jer, men den zoneterapeut jeg går hos lige nu, prøver at gøre kemien i slimhinderne i livmoderen så god som muligt, så et foster kan udvikle sig derinde. Det kunne måske også være en mulighed for dig at prøve?

Held og lykke med det, håber det snart lykkes for jer

Anmeld

20. maj 2012

Becks

Hos mig har det ikke virket!

Jeg har været igennem IUI-D 3 gange, og har ved alle 3 behandlinger fået akupunktur, jeg har betalt 400,- pr gang.. Det er ved en akupunktør tilknyttet klinikken.. Sideløbende har jeg også fået akupunktur ved egen læge.. Når jeg skal insemineres her næste gang, vælger jeg ikke at få akupunktur..

Anmeld

20. juni 2012

Filuka

Jeg har fået akupunktur denne gang (1. ICSI) men kan desærre ikke fortælle endnu om det har virket. Har testdag om ca. 10 dage. Men det har i hvertfald hjulpet mig til at slappe af og havde også inden en frygtelig hovedpine over flere dage pga hormoner, som er væk efter akupunktur. Men trpr også at man skal se sig for. Jeg har givet 400 kr. pr. gang og så fået noget tilbage af Danmark.

For mit vedkommende føltes det bare godt at kunne gøre noget ekstra, da det under alle omstændigheder ikke kan skade noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.