De dumme tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Troldemommi

Månsson skriver:

Det ska de bare ja, men åh hvor er det bare ik sjovt at man bare ik kan gøre noget der hjælper ordentligt, øv..

ja det er p.... hårdt, der var et tidspunkt i nat hvor jeg lige måtte overlade hende til hendes far og gå ud på toilettet lige for at græde lidt :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

L&V

Monica P skriver:

ja det er p.... hårdt, der var et tidspunkt i nat hvor jeg lige måtte overlade hende til hendes far og gå ud på toilettet lige for at græde lidt :-S

Årh ha håber snart de bisser er ude for jer alle sammen, det er godt nok os bare mange hun allerede har fået Vi er kun ved nr 2

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

Månsson skriver:

Årh ha håber snart de bisser er ude for jer alle sammen, det er godt nok os bare mange hun allerede har fået Vi er kun ved nr 2

Ja hun har fået mange bisser, men til gengæld har hun ikke så meget hår endnu :-)

Jeg kan se vores døtre er næsten lige gamle :-) de er nu søde hvor de snart er 8 måneder

er din Laura begyndt at kravle, det er Johanne ikke

Monica

Anmeld

19. maj 2012

L&V

Monica P skriver:

Ja hun har fået mange bisser, men til gengæld har hun ikke så meget hår endnu :-)

Jeg kan se vores døtre er næsten lige gamle :-) de er nu søde hvor de snart er 8 måneder

er din Laura begyndt at kravle, det er Johanne ikke

Monica

He he det har vi så masser af Ja de er da bare for skønne Nej ikke det der ligner, hun ruller og maver sig frem men ikke oppe på alle 4, hun har ik så mange kræfter i armene endnu Men hun vil gerne gå og rejste sig selv i kravlegåren den anden dag

Anmeld

19. maj 2012

Pige2009

Monica P skriver:

Har i nat haft en hård nat, Johanne har været meget ked, hun er ved at få flere tænder, det er jo fint nok det gør bare ondt i hjertet når ens lille stæreunge har ondt og græder.

Hun faldt først i søvn kl 2 og sov så også til kl 9.30, dårlig nat for os alle tre så idag står den bare på nussen og afslapning.

Håber snart de tænder er kommet igennem, det er hendes tand nummer 6 og 7 :-)

lidt ynk fra mig den pivede mor

Monica 

Prøv at give hende en agurkeskive at gnave på - der er et stof i som virker lokalbedøvende

Håber snart I får sovet bedre

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

Baagøe skriver:

Prøv at give hende en agurkeskive at gnave på - der er et stof i som virker lokalbedøvende

Håber snart I får sovet bedre

vi bruger allerede agurkeskiver, men for tiden er det bare overhovedet ikke sagen, men vi tror/håber det er blevet bedre nu hun er ikke sur eller ked idag, og hun har lige sovet middagslur i 2 timer, så måske er det værste ovre for denne gang :-)

det håber vi ihvertfald

Monica

Anmeld

19. maj 2012

morethanperfect

Monica P skriver:

Det er ikke mig du skal have ondt af det er min lille skat, jeg forstår hvad der er i vejen det gør hun ikke :-) men jo det er hårdt at være mor i disse dage hos mig, men jeg er også et pyllerhoved når det gælder Johanne :-)

Monica

håber det snart er ovre

Det var også det jeg mente , fik bare skrevet det på en underlig måde .. 

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

morethanperfect skriver:

Det var også det jeg mente , fik bare skrevet det på en underlig måde .. 

Helt i orden :-)

Anmeld

19. maj 2012

Pige2009

Monica P skriver:

vi bruger allerede agurkeskiver, men for tiden er det bare overhovedet ikke sagen, men vi tror/håber det er blevet bedre nu hun er ikke sur eller ked idag, og hun har lige sovet middagslur i 2 timer, så måske er det værste ovre for denne gang :-)

det håber vi ihvertfald

Monica

Det var godt at høre - hepper på en lang og god nats søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.