De dumme tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Troldemommi

Har i nat haft en hård nat, Johanne har været meget ked, hun er ved at få flere tænder, det er jo fint nok det gør bare ondt i hjertet når ens lille stæreunge har ondt og græder.

Hun faldt først i søvn kl 2 og sov så også til kl 9.30, dårlig nat for os alle tre så idag står den bare på nussen og afslapning.

Håber snart de tænder er kommet igennem, det er hendes tand nummer 6 og 7 :-)

lidt ynk fra mig den pivede mor

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Mettefpigen

Puuhaa... Jeg tror også at bassen er ved at få hans første tand... Den sidste uge, har jeg været oppe 1-2 gange i timen om natten for at trøste lidt og give sut....... F*** det er hårdt.....!!!

Anmeld

19. maj 2012

L&V

Monica P skriver:

Har i nat haft en hård nat, Johanne har været meget ked, hun er ved at få flere tænder, det er jo fint nok det gør bare ondt i hjertet når ens lille stæreunge har ondt og græder.

Hun faldt først i søvn kl 2 og sov så også til kl 9.30, dårlig nat for os alle tre så idag står den bare på nussen og afslapning.

Monica 

Åh kender det godt, sådan har det været her i 14dage snart.. Laura havde lige lært selv at falde i søvn og sove på sit værelse men nu vil hun kun sove ved os og roder rundt og vågner i et skrig pga de dumme bisser

Anmeld

19. maj 2012

morethanperfect

Monica P skriver:

Monica 

Åhh hvor har jeg ondt af dig . 
Vi har godt nok også lidt i mens Oscar har fået tænder ..
Han er bare haft SÅ ondt
 for det går hurtigt hos jer ..  

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

Mettefpigen skriver:

Puuhaa... Jeg tror også at bassen er ved at få hans første tand... Den sidste uge, har jeg været oppe 1-2 gange i timen om natten for at trøste lidt og give sut....... F*** det er hårdt.....!!!

Det er bare så synd for de små pus, de kan jo ikke forstå hvad der sker, og det er bare træls man ikke kan gøre noget for at hjælpe dem :-(

men det er jo godt det har en ende :-)

Monica

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

Månsson skriver:

Åh kender det godt, sådan har det været her i 14dage snart.. Laura havde lige lært selv at falde i søvn og sove på sit værelse men nu vil hun kun sove ved os og roder rundt og vågner i et skrig pga de dumme bisser

Det er godt det er i god sags tjeneste, de skal jo have deres bisser :-)

Monica

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

morethanperfect skriver:

Åhh hvor har jeg ondt af dig . 
Vi har godt nok også lidt i mens Oscar har fået tænder ..
Han er bare haft SÅ ondt
 for det går hurtigt hos jer ..  

Det er ikke mig du skal have ondt af det er min lille skat, jeg forstår hvad der er i vejen det gør hun ikke :-) men jo det er hårdt at være mor i disse dage hos mig, men jeg er også et pyllerhoved når det gælder Johanne :-)

Monica

håber det snart er ovre

Anmeld

19. maj 2012

Mettefpigen

Monica P skriver:

Det er bare så synd for de små pus, de kan jo ikke forstå hvad der sker, og det er bare træls man ikke kan gøre noget for at hjælpe dem :-(

men det er jo godt det har en ende :-)

Monica

Jaaa det er.... Men jaa det har en ende på et tidspunkt... Håber sku bare snart at den skide tand vil komme op.....

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

Mettefpigen skriver:

Jaaa det er.... Men jaa det har en ende på et tidspunkt... Håber sku bare snart at den skide tand vil komme op.....

enig, vi hepper på at tanden skynder sig :-)

Anmeld

19. maj 2012

L&V

Monica P skriver:

Det er godt det er i god sags tjeneste, de skal jo have deres bisser :-)

Monica

Det ska de bare ja, men åh hvor er det bare ik sjovt at man bare ik kan gøre noget der hjælper ordentligt, øv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.