Alle de tegn du nævner er tegn på at fødselen er nær, men så alligvel ikke. Surt show, men sådan er det åbenbart bare
Jeg har gennem hele graviditeten haft rigtigt mange plukveer, og da jeg i uge 29 ovenikøbet fik en lille pletblødning + endnu stærkere plukker, ja så blev jeg tjekket i hoved og røv og da livm.halsen så endda var meget forkortet, så fik jeg lungemodner vehæmmere (i 5 dage) og blev beordret max aflastning. Jeg aflastede i ca 3 uger, men da det ikke hjalp en døjt på plukveerne så gad jeg altså ikke aflaste mere.
Jeg har nu 5 dage til termin, så for mig har de klassiske tegn altså ikke betydet noget som helst. Min mave har også hængt meget lavt gennem hele graviditeten, så det har jeg heller ikke kunnet bruge til noget.
Nu håber jeg bare på, at det hele så betyder, at jeg får en nem og hurtig fødsel, når det endelig kommer så langt. Jeg hååber det bliver snart, er ved at brække mig over at være gravid nu. Jeg burde ikke klage, da jeg egentlig har det fint, men nu klarer jeg ikke længere folks "mavestirren" og interesse og det evige spørgsmål "nu er der ikke så langt igen, hva"
Jeg sidder hele tiden med en følelse af at ungen NÆGTER at kommer ud, og at jeg skal være gravid for ever
Sorry det blev så lidt af et brokkeindlæg også, men jeg kunne ikke lade være 
Anmeld