Vågner jeres også kl 05 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

FrkLarsen

Emilie2010 skriver:

Emilie 18 Mdr bliver puttet eller rettere blev...

indtil for nylig har hun sovet fra 18.30 til 06 .. men de sidste mange dage har hun vågnet ca kl 05.. vi har prøvet at putte hende kl 19 og 19.15 , men hun vågner stadig kl 05

det gør ikke mig noget, men manden er ved at gå ud af sit goo skind han kan simpelhen ikk forstå det, jamen det Kan da ikke passe.... så er der andre herinde som har samme "problem"

Lige idag vågnede vores kl 5, og det er bare slet ikke normalen herhjemme  

Til hverdag sover vi til 7.30 når hun skal op i dagpleje, ellers kan vi sove frem til kl 10 i weekenderne  Længe leve min datters gode sovehjerte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Sara.

Nor har de sidste mange dage også vågnet kl 5.... Han blev 2 i april.

Da han var yngre kunne han godt sove til 8, og blev han puttet sent, stod han det senere op.. Men den går ikke længere. Den sidste uges tid er han vågnet kl 5 og ellers mellem 5 og 6.

Storesøster Lærke på 4½ vågne mellem 6 og 7 hver dag.

Gab gab... Men så plejer min mand og jeg at dele os. Jeg står op med dem og når der er gået lidt tid bytter jeg med min mand. Så smutter jeg under dynen igen og han står op... Det fungere meget godt :-)

Anmeld

18. maj 2012

Clisolka

Emilie2010 skriver:

Emilie 18 Mdr bliver puttet eller rettere blev...

indtil for nylig har hun sovet fra 18.30 til 06 .. men de sidste mange dage har hun vågnet ca kl 05.. vi har prøvet at putte hende kl 19 og 19.15 , men hun vågner stadig kl 05

det gør ikke mig noget, men manden er ved at gå ud af sit goo skind han kan simpelhen ikk forstå det, jamen det Kan da ikke passe.... så er der andre herinde som har samme "problem"

Jeps, Isabella på 18 mrd. er også kommet ind i en vane at vågne ved 5-tiden *gaaaaaab*. I morges fik hun vækket sin far, han stod op kl. 5 - tøsen sov da videre til 6.30 

Her plejer det gerne at være min kæreste der tager hende så tidligt, for han kan ikke sove mere, så plejer de at tage en puttelur senere i vores seng  I hverdagene står hun op kl. 6 - mere en vanesag fordi jeg tager afsted på arbejde kl. 6.25. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.