Vågner jeres også kl 05 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Mor1012

Emilie 18 Mdr bliver puttet eller rettere blev...

indtil for nylig har hun sovet fra 18.30 til 06 .. men de sidste mange dage har hun vågnet ca kl 05.. vi har prøvet at putte hende kl 19 og 19.15 , men hun vågner stadig kl 05

det gør ikke mig noget, men manden er ved at gå ud af sit goo skind han kan simpelhen ikk forstå det, jamen det Kan da ikke passe.... så er der andre herinde som har samme "problem"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Mother-love

Isabella bliver puttet mellem 19-19.30 og sover normalt til kl 7.30 tidligst. Men nogen gange kan hun godt finde på at vågne kl 5-6 stykker men så får hun noget vand og bliver lagt igen så går der somregel 10-15 min og hun sover igen.

Anmeld

18. maj 2012

Mor1012

michelledam skriver:

Isabella bliver puttet mellem 19-19.30 og sover normalt til kl 7.30 tidligst. Men nogen gange kan hun godt finde på at vågne kl 5-6 stykker men så får hun noget vand og bliver lagt igen så går der somregel 10-15 min og hun sover igen.

heldige dig... <3

emilie sidder bare der, og klasker sutterne mod hinande.. "dik dik dik dik dik " og snakker

Anmeld

18. maj 2012

Tulle28

Ikke lige pt., men hele sidste sommer fra marts til september stod vores datter op 4.30-5.00... Vi kunne lave alverdens krumspring, men det eneste der var at gøre var at stå op, så vi gik simpelthen bare tidligt i seng istedet for, så vi i det mindste ikke var fuldstændig ubrugelige dagen efter. Min datter er 26 mdr nu, så det startede da hun var omkring 1 år... Nu ved jeg ikke lige, hvor gammel din datter er. Der er flere i vores omgangskreds med nogenlunde jævnaldrende børn der har gjort det samme. Glæd dig over at det i det mindste er lyst udenfor om morgenen:-) Og så håber jeg det snart vender!

Anmeld

18. maj 2012

Mor1012

Tulle28 skriver:

Ikke lige pt., men hele sidste sommer fra marts til september stod vores datter op 4.30-5.00... Vi kunne lave alverdens krumspring, men det eneste der var at gøre var at stå op, så vi gik simpelthen bare tidligt i seng istedet for, så vi i det mindste ikke var fuldstændig ubrugelige dagen efter. Min datter er 26 mdr nu, så det startede da hun var omkring 1 år... Nu ved jeg ikke lige, hvor gammel din datter er. Der er flere i vores omgangskreds med nogenlunde jævnaldrende børn der har gjort det samme. Glæd dig over at det i det mindste er lyst udenfor om morgenen:-) Og så håber jeg det snart vender!

okay jamen min er 18 mdr, så det passer jo nok godt sammen.

jaaa det gør nu heller ikk mig noget... men så får hun en lille søvn ved 07 tiden men det bare underligt de vågner, fordi det sommer.. vi har mørklægnings gardin nemlig

Anmeld

18. maj 2012

kristinaS

Emilie2010 skriver:

indtil for nylig har hun sovet fra 18.30 til 06 .. men de sidste mange dage har hun vågnet ca kl 05.. vi har prøvet at putte hende kl 19 og 19.15 , men hun vågner stadig kl 05

det gør ikke mig noget, men manden er ved at gå ud af sit goo skind han kan simpelhen ikk forstå det, jamen det Kan da ikke passe.... så er der andre herinde som har samme "problem"

min søn på snart 19 mdr kan også godt finde på at vågne tidligt. Hvis han vågner før 6 giver jeg ham som regel en flaske mælk, der ligesom får ham til at falde lidt til ro og mange gange kan man putte ham igen. Ved godt det ikke lige er det helt "rigtige" at gøre...at han er lidt stor til mælk. Men det virker...og vi har også 2 større børn at tænke på. I det hele taget har vi haft en længere periode med enten sygdom eller tænder der popper op, hvor han har vågnet HVER evig eneste f.... Nat. SÅ hårdt

Anmeld

18. maj 2012

Ciss

Emilie2010 skriver:

Min søn gjorde det der i ca 8 mndr (ca 20-28 mndr). Jeg var ved at omkomme og prøvede alt - men han vågnede alligevel. Han lader til at være ved at vokse fra det nu. Nu vågner han ca 6.15-6.30 hver morgen, og det kan jeg bedre leve med. Jeg har intet råd at komme med, for intet hjalp her. Jeg prøvede bare at huske mig selv på, at jeg aldrig har kendt en eneste teenage-dreng med samme problem, så det kom sikkert til at blive bedre på et tidspunkt.

Hvis du ikke har problemer med det, så prøv at udnytte det positivt. De tidlige morgentimer kan jo være en dejlig tid med de små, hvis man ikke selv er halvdød af søvnmangel...

Anmeld

18. maj 2012

VIPpigen

Lilje er både i går og i dag stået op kl 6... Og mor er slet ikke frisk der. Hun plejer altid kunne sove til minimum 7.30 men bare ikke i går og i dag... Aner ikke hvorfor, men sådan er det vel lige nu

Anmeld

18. maj 2012

Tulle28

Emilie2010 skriver:

okay jamen min er 18 mdr, så det passer jo nok godt sammen.

jaaa det gør nu heller ikk mig noget... men så får hun en lille søvn ved 07 tiden men det bare underligt de vågner, fordi det sommer.. vi har mørklægnings gardin nemlig

Det havde vi også:-) Men vi var også ved at gå ud af vores gode skind dengang, det er aaaaalt for tidligt at stå op på det tidspunkt:-)

Anmeld

18. maj 2012

foto på lærred

Vores den ældste vågnede også kl 5, fra hun var ca 10 måneder og så halvandet år frem, derefter rykkede det sig til kl 06 og nu hvor hun er 4 kan det nogle gange godt være 06.30 eller 7 hvis vi er heldige. Synes bare kl 05 var SÅ tidligt. Vi prøvede alt, men intet virkede heller ikke når tiden rykkede sig fra vintertid til sommertid og omvendt, ej heller at lægge hende senere. Vores yngste sover heldigvis indtil nu (7-9-13) til kvart i 6. Men hun er kun lige fyldt 10 måneder og vi frygter det værste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.