Barsels dagpenge hvornår 4 uger og hvornår 5 uger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

Trine89

cecilie1984 skriver:

Det er 3 gang jeg skal have dagpenge så måske får jeg også for 5 uger denne gang??

Jah. det tror jeg godt du kan regne med.. 

Kan det ikke godt passe at du fik penge den 26 april ? for så skulle du gerne få for 5 uger denne gang  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

cecilie1984

Trine89 skriver:

Jah. det tror jeg godt du kan regne med.. 

Kan det ikke godt passe at du fik penge den 26 april ? for så skulle du gerne få for 5 uger denne gang  

jo det mener jeg jeg gjorde

Anmeld

18. maj 2012

Trine89

cecilie1984 skriver:

jo det mener jeg jeg gjorde

Jeg tror godt du kan regne med at du får for 5 uger.. det eneste tidspunkt hvor ikke passede sammen "med alle de andre" var min den første mdr.. fordi det var en mdr hvor alle andre skulle have for 5 uger men jeg skulle kun have for 4 uger fordi jeg skulle først have fra 1 dec 2011.. og de andre skulle jo have fra en gang sidst i november ( håber det gav mening)

Anmeld

18. maj 2012

cecilie1984

Trine89 skriver:

Jeg tror godt du kan regne med at du får for 5 uger.. det eneste tidspunkt hvor ikke passede sammen "med alle de andre" var min den første mdr.. fordi det var en mdr hvor alle andre skulle have for 5 uger men jeg skulle kun have for 4 uger fordi jeg skulle først have fra 1 dec 2011.. og de andre skulle jo have fra en gang sidst i november ( håber det gav mening)

tak for hjælpen

Anmeld

18. maj 2012

Trine89

cecilie1984 skriver:

tak for hjælpen

det var da så lidt.. 

Det kan godt være lidt en jungel at finde rundt i når man lige er startet med at modtage de der barselsdag penge.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.