Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har været på dagpenge i 2 mdr nu men har hørt at man nogen mdr får for 5 uger og ikke kun får de normale 4 uger.
Er det hver 3. mdr den hedder 5 uger eller hvordan hører det sammen????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cecilie1984 skriver: Har været på dagpenge i 2 mdr nu men har hørt at man nogen mdr får for 5 uger og ikke kun får de normale 4 uger. Er det hver 3. mdr den hedder 5 uger eller hvordan hører det sammen????
kig ved dit fagforbund..
16. december 2012
Det kommer an på mange ting. Men hos min a kasse kører det altid til den anden sidste søndag i måneden. Og så kan du regne det ud vha en kalender
Du ka tælle ugerne sammen i midterste kolonne
ahh så ser det jeg fandt ikke rigtig ud :/
Jeg får udbetalt den sidste Torsdag i mdr.
og fx denne mdr får jeg penge udbetalt den 31 maj. Her får jeg for 5 uger fordi jeg får fra den 22 april til den 27 maj (det går mellem de søndage i mdr)
Håber dette gav en lille smule mening
Carl-Emil's mor skriver: Jeg modtager 5 uger hver 3 mdr
Jeg modtager 5 uger hver 3 mdr
også mig...!
Trine89 skriver: Jeg får udbetalt den sidste Torsdag i mdr. og fx denne mdr får jeg penge udbetalt den 31 maj. Her får jeg for 5 uger fordi jeg får fra den 22 april til den 27 maj (det går mellem de søndage i mdr) Håber dette gav en lille smule mening
Det er 3 gang jeg skal have dagpenge så måske får jeg også for 5 uger denne gang??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128