Fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Ønskebarnet

kbh-tøs skriver:

Hvor er det dejligt for jer at være igang igen. Da vi skulle bruge fryseæg, fik vi valget mellem om vi ville have 1 eller 2 æg op og ikke hvilke.

Jeg har nu heller ikke noget behov for at vælge hvilket strå de tager op, man kan jo ikke se nogen forskel alligevel.

Held og lykke 

Fik i det valg fordi det var fryseæg ? eller måtte du også få 2 tilbage ved alm behandling ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

ønskebørn74

Ønskebarnet skriver:

Skønt at kunne følges lidt med en .

Jeg startede på pillerne i fredags altså d 25 maj....3 stk om dagen.

Skal først til den første scanning d 6 juni og håber min krop er lidt samarbejdsvillig så jeg bare kunne få den kære æl-sprøjte den dag også .

Jeg har kun lidt bivirkninger som oppustet og lettere humørsvingninger (humørsvingningerne kunne jeg godt være foruden).

Jeg tror kun jeg må få et æg op...men jeg har det altså sådan at hvis to klare sig så skal de da ikke bare smide det andet ud .

Jeg blev gravid i sidste forsøg med et æg så ud fra hvad jeg kan fornemme er de ikke meget for at give mig to tilbage.

tal med dem d. 6 er sikker på du kan få 2 op, når det er fryseæg.. og du får ingen æl. sprøjte, når de stimulerer med det hormon.. der er ingen æg klar til at lave æl på..

Anmeld

30. maj 2012

Ønskebarnet

ønskebarn74 skriver:

tal med dem d. 6 er sikker på du kan få 2 op, når det er fryseæg.. og du får ingen æl. sprøjte, når de stimulerer med det hormon.. der er ingen æg klar til at lave æl på..

Nå det troede jeg ellers haha er total blank på det område der .

Kunne se du har fået ægbasser tilbage  stort tillykke med det....håber de/den får lagt sig det perfekte sted og bliver der de næste mange mdr

Anmeld

30. maj 2012

ønskebørn74

Ønskebarnet skriver:

Nå det troede jeg ellers haha er total blank på det område der .

Kunne se du har fået ægbasser tilbage  stort tillykke med det....håber de/den får lagt sig det perfekte sted og bliver der de næste mange mdr

1000 tak søde!!!

er så glad for endelig at være ruger igen..

Anmeld

30. maj 2012

Ønskebarnet

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!

er så glad for endelig at være ruger igen..

Ja det er noget man bare ser frem til når man først starter op.

Hvor længe har i kæmper ?

Ser frem til en POSITIV update fra dig om en masse dage (høre i æg!!!)

Anmeld

30. maj 2012

ønskebørn74

Ønskebarnet skriver:

Ja det er noget man bare ser frem til når man først starter op.

Hvor længe har i kæmper ?

Ser frem til en POSITIV update fra dig om en masse dage (høre i æg!!!)

Vi har kæmpet i over 10år uden held nu...

Så de MÅ være vores tur nu!!!

Jeg får taget blodprøve d.13.6..

Anmeld

31. maj 2012

Nessie

Ønskebarnet skriver:

Mener ikke vi selv må vælge om vi vil ha et eller to tilbage desværre.

Men vil prøve høre hvad de siger når vi skal på klinikken igen til juni

Efter 1. behandling har vi selv valgt at få 2 æg lagt tilbage, hvis der var til det, men det havde vist også lidt med min alder at gøre.

Er der 2 æg der overlever optøningen, så er jeg sikker på de lægger dem begge tilbage hvis I ønsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.