Fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.489 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Ønskebarnet

Nu nærmer tiden sig snart til 2 mens efter min MA  og så skal vi prøve fryseæg.

Bestemmer de hvilket strå der bliver taget op eller har vi også noget at sku ha sagt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

tarkoflen

Jeg ved det desværre ikke, men ville bare sige held og lykke

Anmeld

18. maj 2012

ønskebørn74

Ønskebarnet skriver:

Nu nærmer tiden sig snart til 2 mens efter min MA  og så skal vi prøve fryseæg.

Bestemmer de hvilket strå der bliver taget op eller har vi også noget at sku ha sagt ?

de tager som regel de ældste først.. med mindre der kun er 1 i.. så bruges disse til at spæde op med, så der er nok til æo..

vi får 2 lagt op, når det er..

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet

Vi fik 5 på frys i sin tid så de stammer alle fra samme tidspunkt .

Jeg kan lige fortælle at vi er startet  i stimuleret cyklus.....hvor er det skønt at være i gang igen.

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet

tarkoflen skriver:

Jeg ved det desværre ikke, men ville bare sige held og lykke

Tak

Anmeld

27. maj 2012

kbh-tøs

Ønskebarnet skriver:

Jeg kan lige fortælle at vi er startet  i stimuleret cyklus.....hvor er det skønt at være i gang igen.

Hvor er det dejligt for jer at være igang igen. Da vi skulle bruge fryseæg, fik vi valget mellem om vi ville have 1 eller 2 æg op og ikke hvilke.

Jeg har nu heller ikke noget behov for at vælge hvilket strå de tager op, man kan jo ikke se nogen forskel alligevel.

Held og lykke 

Anmeld

27. maj 2012

ønskebørn74

Ønskebarnet skriver:

uuuuhhh, så er vi begge igang.. jeg er også blevet stimuleret med estrofem for at danne en god klistret slimhinde og skal have æg op på tirsdag..

hvordan gør de det ved dig og hvor langt er du nået i forløbet??

Anmeld

28. maj 2012

Nessie

Hvor spændende
Jeg tror ikke du selv kan vælge hvilket strå, men de går nok ud fra om I vil have lagt 1 eller 2 æg op.

Vi havde første gang 3 æg og anden gang 2 æg, og de blev alle taget op på 1 gang. Første gang blev der to til tilbagelægning og anden gang 1 æg, så det var egentlig meget godt

Anmeld

30. maj 2012

Ønskebarnet

ønskebarn74 skriver:

uuuuhhh, så er vi begge igang.. jeg er også blevet stimuleret med estrofem for at danne en god klistret slimhinde og skal have æg op på tirsdag..

hvordan gør de det ved dig og hvor langt er du nået i forløbet??

Skønt at kunne følges lidt med en .

Jeg startede på pillerne i fredags altså d 25 maj....3 stk om dagen.

Skal først til den første scanning d 6 juni og håber min krop er lidt samarbejdsvillig så jeg bare kunne få den kære æl-sprøjte den dag også .

Jeg har kun lidt bivirkninger som oppustet og lettere humørsvingninger (humørsvingningerne kunne jeg godt være foruden).

Jeg tror kun jeg må få et æg op...men jeg har det altså sådan at hvis to klare sig så skal de da ikke bare smide det andet ud .

Jeg blev gravid i sidste forsøg med et æg så ud fra hvad jeg kan fornemme er de ikke meget for at give mig to tilbage.

Anmeld

30. maj 2012

Ønskebarnet

Nessie skriver:

Hvor spændende
Jeg tror ikke du selv kan vælge hvilket strå, men de går nok ud fra om I vil have lagt 1 eller 2 æg op.

Vi havde første gang 3 æg og anden gang 2 æg, og de blev alle taget op på 1 gang. Første gang blev der to til tilbagelægning og anden gang 1 æg, så det var egentlig meget godt

Mener ikke vi selv må vælge om vi vil ha et eller to tilbage desværre.

Men vil prøve høre hvad de siger når vi skal på klinikken igen til juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.