Chel1992 skriver:
Kan man godt rykke på bolig selskaberne? oO troede bare man skulle vente?
Altså, jeg skrev i hvert fald et par e-mails over en 2mdr's tid, hvor jeg skrev om hvad muligheden for den og den lejlighed var for os at få tilbudt, og hvor lang tid man kunne regne med der ville gå før man fik et tilbud nu hvor vi var skrevet op internt.. den sidste jeg skrev spurgte jeg ang en afdeling i et rigtig fedt og børnevenligt kvarter lidt ude for byen, og spurgte hvad chancerne for at få en bolig derfra tilbudt var, nu hvor der stod på nettet ventetiden var 4 år osv. så skrev jeg vi gerne kunne tænke os en 3- værelses, og helst med have, man andet var også interresant da vi er flytteklar
(skrev ordret "da vi er flytteklar" og skrev også at vi jo helst vil blive i dette boligselskab, for ligesom mellem linjerne at sige at hvis der ikke snart sker noget ender det nok med vi flytter fra afdelingen hvis vi får tilbuddet)
og så her D. 15 ( min kærestes fødselsdag ) kom en fra boligselskabet og sagde at de havde fået min e-mail, og der var en 3-værelses, med have , i det kvarter jeg spurgte til, som var sat til side til os hvis vi ville have den 
så om vi bare har været heldige ved jeg ikke, men tror nu ikke vi havde fået den uden mine meget detaljerede e-mails 
Anmeld