:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

så må du gøre det permanent, forlade ham.. ellers forstår han det ikke..

har jeg også overvejet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

har jeg også overvejet

overvejelser er ikke nok..

så længe du truer med det og ikke gør noget ved det tror han du vil blive ved med at true uden at gør noget.. så når du for alvor gør noget forstår han måske alvoren i det..

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

overvejelser er ikke nok..

så længe du truer med det og ikke gør noget ved det tror han du vil blive ved med at true uden at gør noget.. så når du for alvor gør noget forstår han måske alvoren i det..

det er lettere sagt end gjort.

har aldrig boet for mig selv før, og tror ikke jeg er stærk nok til at kunne klare det.

Anmeld

18. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det er lettere sagt end gjort.

har aldrig boet for mig selv før, og tror ikke jeg er stærk nok til at kunne klare det.

man skal ikke være sammen med en fyr fordi man ikke kan finde ud af at bo alene.. det lærer man..

men skal være sammen af kærlighed og er kærligheden ikke gensidig skal man ikke blive sammen..

kan han ikke vise sin kærlighed hvordan kan du så vide han elsker dig ?

tænk dig om.. du er alene mor nu og du er alene mor i en lejlighd for dig selv..

kan han ikke lave om på tingene for dig og børnenes skyld må han lære det på en anden måde..

og man kan jo lære heldig at når han opdager alvoren i det at han så ændre sig så i kan finde sammen og få et godt liv sammen

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

man skal ikke være sammen med en fyr fordi man ikke kan finde ud af at bo alene.. det lærer man..

men skal være sammen af kærlighed og er kærligheden ikke gensidig skal man ikke blive sammen..

kan han ikke vise sin kærlighed hvordan kan du så vide han elsker dig ?

tænk dig om.. du er alene mor nu og du er alene mor i en lejlighd for dig selv..

kan han ikke lave om på tingene for dig og børnenes skyld må han lære det på en anden måde..

og man kan jo lære heldig at når han opdager alvoren i det at han så ændre sig så i kan finde sammen og få et godt liv sammen

sådan havde jeg ikke lige set det.

men det er jo rigtig nok.

Anmeld

18. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

sådan havde jeg ikke lige set det.

men det er jo rigtig nok.

jeg ved godt jeg lyder hård og brutal, men man kan ikke leve under sådan "forhold" med en mand.. så hellere leve alene...

Anmeld

18. maj 2012

Anonym

Anonym skriver:

LJeJeghha

har snakket med ham om det flere gange før. da der er problemer generalt med hans computerspil.

Jeg har engang truet med at klippe ledningen til mandens pc

Anmeld

18. maj 2012

Anonym

Anonym skriver:

LJeJeghha

har snakket med ham om det flere gange før. da der er problemer generalt med hans computerspil.

Anmeld

18. maj 2012

Anonym

Anonym skriver:

LJeJeghha

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

har jeg også sagt og så har han sagt at det kunne jeg da bare gøre han kunne hurtigt finde en erstatning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.