føler godt nok det kun er mig der laver noget her hjemme for tiden.
min kæreste har lige købt D3 og laver stort set ikke andet end at sidde og spille det, og har ikke gjort det siden han fik det.
det første han gør når han står op er at starte hans computer op og spille eller se film.
aftensmad laver han næsten ikke, det er enten mad ude fra eller så bare noget hurtigt noget. jeg arbejder nogen aftener så er nogen gange ikke hjemme til aftensmad og når jeg er så er passer det med at jeg kommer hjem til der hvor vi plejer at spise for det ikke er for sent for vores børn. han forventer at jeg har mad med hjem fra arbejde (arbejder på grillbar)
nu har jeg godt nok lige haft sidste skole dag i skolen også, men før det var det mig der skulle ha begge børn gjort klar og mig selv og ud af døren og aflevere dem for det gad han ikke.
det er generalt bare ved at gå for meget op i børn for mig, det stort set kun mig der laver noget med dem når jeg jo vel og mærket íkke er på arbejde, ved jo ikke hvad han laver når jeg er. men går da ud fra han leger med dem og sørger for de får mad og ren ble og hvad der nu ellers skal gøres med børnene.
Anmeld