there's no spotlight shining on me..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

lycly

Der er bare ikke noget så godt, som en tøsetur, ovenpå et brud med en kæreste. Der er veninder altså bare guld værd!

Håber du havde en skøn aften og kunne få det hele lidt på afstand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Det kan jeg godt forstå du er

Kan godt huske hvordan det var, at blive forladt af den, man troede man skulle have børn med! Men da jeg først kom ud på den anden side, gik det op for mig, at det da bare slet ikke var ham jeg skulle have børn med alligvel, og jeg priser mig lykkelig for, at det ikke blev! For nu har jeg for alvor fundet ham jeg skal have børn med og leve sammen med

Det er svært at se, mens man står i det, men tro mig, det bliver SÅ meget bedre og en tøsetur er helt sikkert lige hvad du har brug for, så ha' en aldeles fremragende aften

alting ser bare meget lysere ud når med sidder med sådan nogen dejlige veninder og bare griner og griner og faktisk helt glemmer de dårlige ting!

Anmeld

19. maj 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Jubii party wild Nyd det ven latter er den bedste kur

taaak - vi havde en rigtig fantastisk tur

Anmeld

19. maj 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

Håber du havde en fantastisk aften med veninderne 

jeg havde en utrolig dejlig aften!

Anmeld

19. maj 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

alting ser bare meget lysere ud når med sidder med sådan nogen dejlige veninder og bare griner og griner og faktisk helt glemmer de dårlige ting!

Det er lige præcis det

Dejligt med en god aften i godt selskab!

Stort

Anmeld

19. maj 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Det er lige præcis det

Dejligt med en god aften i godt selskab!

Stort

taaak

Anmeld

19. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

taaak - vi havde en rigtig fantastisk tur

Skønt

Anmeld

19. maj 2012

M (:

FrkZier skriver:

- MEN det følels lidt sådan idag!

det er nu en uge siden Andreas og jeg fik fra hinanden, og jeg har de sidste to dage slet ikke grædt,  jeg er overraskende glad og ovenpå.

jeg har haft en gammel aftale med pigerne fra gymnaiet om vi skulle ud i aften, drikke drinks, gøre os lækre og bare virkelig tøsehygge.. jeg valgte at holde mig til planen og tage med tøserne.. jeg var nervøs for hvad der skulle ske når jeg fik lidt at drikke; ville jeg bryde sammen??

men jeg er SÅ sikker på at det nok skal gå når vi skal afsted.. jeg har taget lækkert tøj på, brugt tid på flot makeup, og føler mig bare on top of the world!

min plan for resten af aftenen er at jeg skal ud og have nogen eksotriske drinks i det københavnske natteliv med mine tøser og bare hygge os sindsygt meget!

undskyld det blev lidt langt, jeg ville egentligt ikke andet end at dele min glæde over min aften,  på trods af alt der er sket den sidste uge, tak fordi i gad læse med

Håber du havde en fantastisk aften sødeste! 

Anmeld

19. maj 2012

FrkZier

M (: skriver:

Håber du havde en fantastisk aften sødeste! 

jeg havde en fantastisk aften, tak

Anmeld

19. maj 2012

Clisolka

FrkZier skriver:

jeg havde en utrolig dejlig aften!

Godt at høre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.