there's no spotlight shining on me..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

BigHope13

Rigtig god tur og nyd det,du fortjener at være glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Maja_4000

Hvor dejligt ! Jeg håber du har en skøn tur

Anmeld

18. maj 2012

tarkoflen

Jeg håber du har haft en aldeles fremragende aften i godt selskab og at det var lige hvad du havde brug for

Anmeld

18. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

- MEN det følels lidt sådan idag!

det er nu en uge siden Andreas og jeg fik fra hinanden, og jeg har de sidste to dage slet ikke grædt,  jeg er overraskende glad og ovenpå.

jeg har haft en gammel aftale med pigerne fra gymnaiet om vi skulle ud i aften, drikke drinks, gøre os lækre og bare virkelig tøsehygge.. jeg valgte at holde mig til planen og tage med tøserne.. jeg var nervøs for hvad der skulle ske når jeg fik lidt at drikke; ville jeg bryde sammen??

men jeg er SÅ sikker på at det nok skal gå når vi skal afsted.. jeg har taget lækkert tøj på, brugt tid på flot makeup, og føler mig bare on top of the world!

min plan for resten af aftenen er at jeg skal ud og have nogen eksotriske drinks i det københavnske natteliv med mine tøser og bare hygge os sindsygt meget!

undskyld det blev lidt langt, jeg ville egentligt ikke andet end at dele min glæde over min aften,  på trods af alt der er sket den sidste uge, tak fordi i gad læse med

Jubii party wild Nyd det ven latter er den bedste kur

Anmeld

18. maj 2012

christina92

Håber du havde en hel igennem fantastisk aften!

Anmeld

18. maj 2012

Clisolka

FrkZier skriver:

- MEN det følels lidt sådan idag!

det er nu en uge siden Andreas og jeg fik fra hinanden, og jeg har de sidste to dage slet ikke grædt,  jeg er overraskende glad og ovenpå.

jeg har haft en gammel aftale med pigerne fra gymnaiet om vi skulle ud i aften, drikke drinks, gøre os lækre og bare virkelig tøsehygge.. jeg valgte at holde mig til planen og tage med tøserne.. jeg var nervøs for hvad der skulle ske når jeg fik lidt at drikke; ville jeg bryde sammen??

men jeg er SÅ sikker på at det nok skal gå når vi skal afsted.. jeg har taget lækkert tøj på, brugt tid på flot makeup, og føler mig bare on top of the world!

min plan for resten af aftenen er at jeg skal ud og have nogen eksotriske drinks i det københavnske natteliv med mine tøser og bare hygge os sindsygt meget!

undskyld det blev lidt langt, jeg ville egentligt ikke andet end at dele min glæde over min aften,  på trods af alt der er sket den sidste uge, tak fordi i gad læse med

Håber du havde en fantastisk aften med veninderne 

Anmeld

18. maj 2012

FruK

Dejligt at høre - håber I havde en skøn aften!!

Anmeld

18. maj 2012

Savannah

Dejligt at høre, at du er på vej op igen! Du kan sagtens være on top of the world uden ham

Rigtig god bytur!

Anmeld

18. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er jeg glad på dine vegne søde  Håber du havde en lækker aften!

Anmeld

18. maj 2012

prettybutterfly

Lyder som om du er ved at være "ovre" ham! Fed ide at komme lidt ud og svinge træbenet, det fortjener du også!!!!

Kæmpe krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.