Hjælp til kjole til bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

BellaCiinea

Sakris skriver:

ok. Har været i Helsingør, københavn, frederiksberg og aalborg uden held. Er det sådan at du tilfældigvis skal derned en af de kommende dage? 

Desværre =/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Sakris

IsabellaCiinea skriver:

Desværre =/

Helt iorden. Ellers tak for info!

Anmeld

20. maj 2012

BellaCiinea

Sakris skriver:

Helt iorden. Ellers tak for info!

Så lidt =)

Anmeld

20. maj 2012

Mom2

Sakris skriver:

Øvsen. Ja det er også det jeg er stødt på de fleste steder. Du må MEGET gerne kigge efter den. Det skal være en str. 34!

Tak fordi du gider!

Okay

Det er ikke noget problem, skal jo alligevel i butikken

Anmeld

23. maj 2012

Mom2

Sakris skriver:

Øvsen. Ja det er også det jeg er stødt på de fleste steder. Du må MEGET gerne kigge efter den. Det skal være en str. 34!

Tak fordi du gider!

har i dag været i H&M og kjolen er desværre også udsolgt  i Hjørring... :/

Anmeld

24. maj 2012

Sakris

Christina9870 skriver:

har i dag været i H&M og kjolen er desværre også udsolgt  i Hjørring... :/

Øvsen. Men tusind tak for forsøget!

Anmeld

24. maj 2012

Stumpen

Hvorfor prøver du ikke at ringe rundt til samtlige H&M'er, der hvor de så har en får du den lagt til side og så spørger du herinde om nogen vil hente og sende den til dig?? 

Anmeld

24. maj 2012

ekebiv

Sakris skriver:

Godaften med jer Piger

Jeg er så bare lige endnu en af den med et kjole "problem" til bryllup.

Efter jeg har har fået barn, sidder de der gymnasie galla kjoler ikke så godt mere Så er ude og se efter en ny lang kjole til nogle af vores rigtig gode venners bryllup. Faldt så pladask for en kjole i h&m, som jeg desværre kun lige kan finde et billede af på denne blog:

http://dreamy-delights.blogspot.com/2012/04/fine-lange-kjoler-pa-h.html

Men den var der selvfølgelig ikke i min størrelse Har været på deres hjemmeside og i 7 H&M forretninger uden held. Tænker derfor at jeg nu må finde en anden. Men er der nogle der kender et sted med nogle billige pæne kjoler? Det er sådan et rigtigt prinsesse bryllup, så synes jo lige det ville være lidt fint at komme i lang kjole!

Jeg har den lyserøde i str 40 så det hjælper dig jo ikke meget. Jeg købte den fordi den er gudeskøn men jeg véd jeg ikke kommer i den da jeg ikke kan bruge lyserød, måtte bare eje den   overvejer om jeg kan farve den..

Anmeld

24. maj 2012

Sakris

ekebiv skriver:

Jeg har den lyserøde i str 40 så det hjælper dig jo ikke meget. Jeg købte den fordi den er gudeskøn men jeg véd jeg ikke kommer i den da jeg ikke kan bruge lyserød, måtte bare eje den   overvejer om jeg kan farve den..

Nej desværre hjælper det ikke  Ved ikke om man kan farve den faktisk. Det skal ihvertfald være farve til syntetisk stof. Den er bare så vildt FIN, så kan godt forstå at den er blevet revet ned af bøjlerne!

Anmeld

24. maj 2012

Sakris

Stumpen skriver:

Hvorfor prøver du ikke at ringe rundt til samtlige H&M'er, der hvor de så har en får du den lagt til side og så spørger du herinde om nogen vil hente og sende den til dig?? 

De vil ikke lægge til side. Spurgte i flere H&M'er. Tror man skal være i butikken og få lagt den til side derinde. De vil ikke gøre det på sent hjemkomne varer eller over telefon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.