Hjælp til kjole til bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Sakris

Godaften med jer Piger

Jeg er så bare lige endnu en af den med et kjole "problem" til bryllup.

Efter jeg har har fået barn, sidder de der gymnasie galla kjoler ikke så godt mere Så er ude og se efter en ny lang kjole til nogle af vores rigtig gode venners bryllup. Faldt så pladask for en kjole i h&m, som jeg desværre kun lige kan finde et billede af på denne blog:

http://dreamy-delights.blogspot.com/2012/04/fine-lange-kjoler-pa-h.html

Men den var der selvfølgelig ikke i min størrelse Har været på deres hjemmeside og i 7 H&M forretninger uden held. Tænker derfor at jeg nu må finde en anden. Men er der nogle der kender et sted med nogle billige pæne kjoler? Det er sådan et rigtigt prinsesse bryllup, så synes jo lige det ville være lidt fint at komme i lang kjole!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

ønskebørn74

Sakris skriver:

Godaften med jer Piger

Efter jeg har har fået barn, sidder de der gymnasie galla kjoler ikke så godt mere Så er ude og se efter en ny lang kjole til nogle af vores rigtig gode venners bryllup. Faldt så pladask for en kjole i h&m, som jeg desværre kun lige kan finde et billede af på denne blog:

Men den var der selvfølgelig ikke i min størrelse Har været på deres hjemmeside og i 7 H&M forretninger uden held. Tænker derfor at jeg nu må finde en anden. Men er der nogle der kender et sted med nogle billige pæne kjoler? Det er sådan et rigtigt prinsesse bryllup, så synes jo lige det ville være lidt fint at komme i lang kjole!

Her kan du finde en nædsten magen til.. har udvalgt dem over en skulder til dig.. så er det bare at finde den..

http://www.lightinthebox.com/narrow/one-shoulder_v1268t0/formal-evening_v1508t0/special-occasion-dresses_c2048

Anmeld

17. maj 2012

Mom2

Sakris skriver:

Godaften med jer Piger

Har set den øverste kjole i H&M i Hjørring, med ved ikke om de har den mere..

Anmeld

17. maj 2012

Sakris

Christina9870 skriver:

Har set den øverste kjole i H&M i Hjørring, med ved ikke om de har den mere..

Ej, kan jeg få dig til at kigge? Det er lige meget om den er lyserød eller brun. De har også haft den i 3 af de H&M butikker jeg har været i, men ikke i min str

Anmeld

17. maj 2012

Sakris

ønskebarn74 skriver:

Her kan du finde en nædsten magen til.. har udvalgt dem over en skulder til dig.. så er det bare at finde den..

http://www.lightinthebox.com/narrow/one-shoulder_v1268t0/formal-evening_v1508t0/special-occasion-dresses_c2048

Wow ja, der er godt nok også nogle flotte imellem. Det må jeg lige kigge nærmere på. Tak for det!

Anmeld

17. maj 2012

ønskebørn74

Wow ja, der er godt nok også nogle flotte imellem. Det må jeg lige kigge nærmere på. Tak for det!

velbekommen.. og £ er under 8kr i øjeblikket, så der er også nogle til rimelige penge...

Anmeld

18. maj 2012

BellaCiinea

Sakris skriver:

Godaften med jer Piger

Hmm den har jeg set i vores h&m i Silkeborg, bare i sådan en rosa farve.. Lige her for et par dage siden...

Anmeld

18. maj 2012

Mom2

Sakris skriver:

Ej, kan jeg få dig til at kigge? Det er lige meget om den er lyserød eller brun. De har også haft den i 3 af de H&M butikker jeg har været i, men ikke i min str

Var derinde i dag da jeg skulle have nye toppe, og kunne se at den enten er flyttet er udsolgt..
Skal derind i næste uge, hvad er din str. så skal jeg da nok lige kigge efter den

Anmeld

20. maj 2012

Sakris

IsabellaCiinea skriver:

Hmm den har jeg set i vores h&m i Silkeborg, bare i sådan en rosa farve.. Lige her for et par dage siden...

ok. Har været i Helsingør, københavn, frederiksberg og aalborg uden held. Er det sådan at du tilfældigvis skal derned en af de kommende dage? 

Anmeld

20. maj 2012

Sakris

Christina9870 skriver:

Var derinde i dag da jeg skulle have nye toppe, og kunne se at den enten er flyttet er udsolgt..
Skal derind i næste uge, hvad er din str. så skal jeg da nok lige kigge efter den

Øvsen. Ja det er også det jeg er stødt på de fleste steder. Du må MEGET gerne kigge efter den. Det skal være en str. 34!

Tak fordi du gider!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.