Pooooooooooooop-cakes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Dot D

Mette. skriver:

Er det Wiltons candymelts du bruger?

Jeg har kun prøvet det en enkelt gang, og chokoladen var simpelthen så tyk den var umulig at få flot jævn som dine. Smelter du over vandbad eller hvordan? og fortynder du med noget?

Undskyld de mange spørgsmål.  - Men du er jo ret sej på det her område, så håber det er ok at spørge.

Spørg endelig....

Det er Candy Melts, jeg bruger. Jeg smelter dem bare i en tallerken i mikroovnen, og her er så det gode tip, hi hi, når de er smeltet, så blander du en god klat Palmin i og rører den ud, så flyder det MEGET  bedre... 

Jeg vil dog sige, at jeg blev noget overrasket over den grønne i dag, den var meget tykkere end den lyserøde, jeg brugte i fredags. Så der kom extra Palmin i idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Mette.

Dot D skriver:

Spørg endelig....

Det er Candy Melts, jeg bruger. Jeg smelter dem bare i en tallerken i mikroovnen, og her er så det gode tip, hi hi, når de er smeltet, så blander du en god klat Palmin i og rører den ud, så flyder det MEGET  bedre... 

Jeg vil dog sige, at jeg blev noget overrasket over den grønne i dag, den var meget tykkere end den lyserøde, jeg brugte i fredags. Så der kom extra Palmin i idag

Tusind tak! Det er der tippet er så!

Jeg har nemlig sådan en chokoladesmelter og først brugte jeg den - det var virkelig tykt da det skulle forstille sig at være smeltet. Jeg prøvede så vandbad, fordi jeg tænkte det andet ikke blev varmt nok, men det var fortsat alt for tykt.

- Jeg vil forsøge mig igen med palmin, så går det forhåbentligt meget bedre. Og virkelig smart bare at smelte det i micreovnen, det vil jeg klart gøre næste gang.

Anmeld

17. maj 2012

Dot D

Mette. skriver:

Tusind tak! Det er der tippet er så!

Jeg har nemlig sådan en chokoladesmelter og først brugte jeg den - det var virkelig tykt da det skulle forstille sig at være smeltet. Jeg prøvede så vandbad, fordi jeg tænkte det andet ikke blev varmt nok, men det var fortsat alt for tykt.

- Jeg vil forsøge mig igen med palmin, så går det forhåbentligt meget bedre. Og virkelig smart bare at smelte det i micreovnen, det vil jeg klart gøre næste gang.

Du skal bare være MEGET opmærksom, når du bruger den, for det går hurtigt.....

Jeg skruer min ned på halv styrke, og så fik de ca 3 min. Når den er på fuld skrald, så brænder de hurtigt på, også er det bare ud med det hele og forfra igen

Anmeld

17. maj 2012

Mette.

Dot D skriver:

Du skal bare være MEGET opmærksom, når du bruger den, for det går hurtigt.....

Jeg skruer min ned på halv styrke, og så fik de ca 3 min. Når den er på fuld skrald, så brænder de hurtigt på, også er det bare ud med det hele og forfra igen

Tak, hvor er det godt du skriver det, for jeg ville med garanti have givet dem fuld styrke ellers.

Jeg vil prøve mig frem og se om jeg kan være så heldig at få et ligeså godt resultat som jer. De er virkelig fine. 

Anmeld

17. maj 2012

Dot D

Mette. skriver:

Tak, hvor er det godt du skriver det, for jeg ville med garanti have givet dem fuld styrke ellers.

Jeg vil prøve mig frem og se om jeg kan være så heldig at få et ligeså godt resultat som jer. De er virkelig fine. 

Tak for det

Godt du kan bruge tips´ne.... Når du skal have det smeltede på dine kager, så tag og hæld det over dem med en ske, ikke dyppe, så skal du nemlig bruge aaaaaaaaaalt for meget.

Når de så er dyppet, så banker du pinden let mod kanten af din tallerken/skål, til det ikke drypper mere, så bliver de rigtigt fine

Anmeld

17. maj 2012

Mette.

Tak for det

Godt du kan bruge tips´ne.... Når du skal have det smeltede på dine kager, så tag og hæld det over dem med en ske, ikke dyppe, så skal du nemlig bruge aaaaaaaaaalt for meget.

Når de så er dyppet, så banker du pinden let mod kanten af din tallerken/skål, til det ikke drypper mere, så bliver de rigtigt fine

Tak.

Hvor er det fedt du vil dele ud af din viden. Jeg kan mærke dagen i morgen bliver nød til at blive bagedag.

Anmeld

17. maj 2012

Dot D

Mette. skriver:

Tak.

Hvor er det fedt du vil dele ud af din viden. Jeg kan mærke dagen i morgen bliver nød til at blive bagedag.

Deler gerne ud, jeg elsker det, så det skal andre da have glæde af, og måske finde samme glæde 

Og nu vil jeg gå i køkkenet og lave et par kager til i morgen, hi hi... Go´ bagedag til dig i morgen...

Anmeld

17. maj 2012

Zafir

Så fedt at lave den slags med børn

Er det ikke 'bare' det der romkugle snask der er inden i, i virkeligheden?

Anmeld

17. maj 2012

Dot D

Zafir skriver:

Så fedt at lave den slags med børn

Er det ikke 'bare' det der romkugle snask der er inden i, i virkeligheden?

Ja, og vi nød det begge to

Du kan godt bruge romkugle-snask til det Alt kan bruges, bare det er lidt gradtet, så du kan trille kuglen. Jeg har skrevet i et indlæg længere oppe, hvad jeg har brugt og det er en god kombi

Anmeld

17. maj 2012

Pige2009

Mette. skriver:

Tak.

Agree til det hele!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.