Kan man lave boller i karry af oksekød i stedet for svin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.169 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

lycly

Ja, kan man det? Bryder mig nemlig ikke om svinekød, men det er jo en super god børnevenlig ret. Så tænkte om man kunne bruge hakket oksekød i stedet for hakket kalv/flæsk.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Dinna88

Det ville jeg aldrig gøre

Anmeld

17. maj 2012

BabyMiracle <3

LuLy skriver:

Ja, kan man det? Bryder mig nemlig ikke om svinekød, men det er jo en super god børnevenlig ret. Så tænkte om man kunne bruge hakket oksekød i stedet for hakket kalv/flæsk.?

Du kan jo lave kylling i karry i stedet?

Anmeld

17. maj 2012

raca

jeg vil mene oksekød er halt for kraftig i smagen til det, så jeg ville vælge

kalv,

lam

eller

kylling.

Anmeld

17. maj 2012

1Wish

Det er sleeet ikke det samme, og smager ret mærkeligt 

Anmeld

17. maj 2012

Kamulla

ville købe en kylling medister istedet og så poppe farsen ud af den og koge bollerne og lave boller i karry på dem.. slet ikke oksekød.. tror ikke det er en god kombi

Anmeld

17. maj 2012

Meliora

Kamulla skriver:

ville købe en kylling medister istedet og så poppe farsen ud af den og koge bollerne og lave boller i karry på dem.. slet ikke oksekød.. tror ikke det er en god kombi

hvorfor så ikke bare købe hakket kyllingekød? :-)

Anmeld

17. maj 2012

LSM

LuLy skriver:

Hvis jeg skulle vælge et alternativ ville jeg nok bruge hakket kyllingekød til bollerne
Eller bare kyllinge stykker i karry

Ville aldrig bruge hakket oksekød, kunne ikke forestille mig det ville smage godt

Anmeld

17. maj 2012

Kamulla

Meliora skriver:

hvorfor så ikke bare købe hakket kyllingekød? :-)

det kan man da også.. syntes bare det andet er nemmere.. bruger også selv medister istedet for fars der først skal balndes for derefter at smuldre i vandet..

Anmeld

17. maj 2012

lycly

BabyMiracle <3 skriver:

Du kan jo lave kylling i karry i stedet?

Ja, men hvordan laver jeg så sovsen? For med boller i karry, der bruger man jo suppen fra bollerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.