Hund i en lejlighed hvor husdyr ikke er tilladt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Ilya

Øv hvor træls...

Hvis I allerede har fået et nej, men vælger at gøre det alligevel, bliver I nok ret upopulære, hvis det bliver opdaget, eftersom de ikke kan lade tvivlen komme jer til gode. "Det er nemmere at få tilgivelse end lov"- du ved. 

Og eftersom det drejer sig om en hund, som skal udenfor og luftes, og ikke bare en kat (eller andet), som skal besørge på en kattebakke og man kan rulle gardinerne ned de 14 dage, synes jeg godt nok, det lyder som noget af en risiko at løbe.

Men hold op, jeres boligselskab er strikse... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at gå på kontoret og spørge dem, men de sagde nej  

Ja, så ville jeg nok heller ikke turde tage chancen, for så vil de givetvis holde øje med jer 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis i har spurgt og fået nej, ville jeg ikke tage chancen
Var det muligt at hunden var alene om natten, og i så var der hos hunden i dagtimerne

Desværre, jeg er på arbejde jo, men kontoret har lidt svært med at holde øje, for der er 1100 lejligheder her jo, jeg tager ham ud i en taske til hunde og lufter ham uden for området, det er jo en lille hund  

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Desværre, jeg er på arbejde jo, men kontoret har lidt svært med at holde øje, for der er 1100 lejligheder her jo, jeg tager ham ud i en taske til hunde og lufter ham uden for området, det er jo en lille hund  

Og han skal luftes 4 gange i døgnet, og hvis jeg skulle efterlade ham om natten hos mine forældre, så skal jeg op kl 6 for at være hos dem kl 7, jeg har ikke kørekort, så deT vil slet ikke hænge sammen med 2 børn oven i. Hvis jeg skal være ærlig, så er jeg pænt sur over at jeg skal passe ham, de kunne bare vente med at rejse til min bror kunne tage ham, men næ nej, men det er en helt anden historie

Anmeld

17. maj 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Jeg står i den situation hvor mine forældre er ude og rejse i 14 dage og de har en hund som jeg passer. Vi må ikke have husdyr her hvor vi bor, men hvad sker der hvis det bliver opdaget? Bliver vi smidt ud med det samme eller? 

Der hvor jeg boede før, der fik man først en advarsel, at hvis man ikke afstaffede sit kæledyr så ryger man ud

Mener også at de SKAL give en advarsel før de smider folk ud af dres lejemål

Anmeld

17. maj 2012

Kløver

Anonym skriver:

Det gør i jo som i vil selv turde jeg ikke da det jo ikke er kontoret som holder øje, men viceværter og hvis der kommer klager fra andre beboere.
Håber det går alligevel

Anmeld

17. maj 2012

TeamRocket

Her hvor vi bor kan man overtræde reglerne utallige gange uden at blive smidt ud... Min nabo er så god til at tale for sin syge onkel.
Men hvis det bare er en lille vovse tror jeg næppe i bliver smidt ud- i værste fald får i atvide den skal ud dags dato i modtar en klage eller noget i den stil.

Anmeld

17. maj 2012

Mom2

Anonym skriver:

Jeg står i den situation hvor mine forældre er ude og rejse i 14 dage og de har en hund som jeg passer. Vi må ikke have husdyr her hvor vi bor, men hvad sker der hvis det bliver opdaget? Bliver vi smidt ud med det samme eller? 

Jeg mener ikke at de må smide dig ud, før de har givet dig en skriftlig advarsel om at bortskaffe dig hunden inden x antal dage. 

Men hvis ikke du vil passe dig, hvorfor gør du det så? Tænker, det er jo ikke dit problem, og hvis dine forældre absolut SKAL på ferie nu, må de da betale for at den kan komme i pension..

Anmeld

17. maj 2012

snart mor til 2

her hvor vi bor må vi helle ikke ha dyr men vi har da en kat men du må godt pas hund få det må vi godt det gør vist ikke nogen vis man bage passe den i 14 dagen men nu ved jeg jo ikke hvordan det er der hvor i bor jo

Anmeld

17. maj 2012

FrkT

Tror det er meget forskelligt fra boligforening til boligforening. Sådan juridisk set må de gerne smide jer ud med det samme, og jeg kender flere eksempler, hvor det er sket. Jeg ville i hvert fald ikke turde løbe risikoen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.