Hund i en lejlighed hvor husdyr ikke er tilladt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.639 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation hvor mine forældre er ude og rejse i 14 dage og de har en hund som jeg passer. Vi må ikke have husdyr her hvor vi bor, men hvad sker der hvis det bliver opdaget? Bliver vi smidt ud med det samme eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Dinna88

Som regel ikke. Nogle skal klage over jer, og så sender de et brev om at I skal skaffe jer af med hunden. Sådan er det de fleste steder

Men gå da i boligforeningen og forklar situationen. Nogle steder må man passe dyr, andre ikke. Da min søster var gravid havde vi både hund og kat fordi hun var syg. og der var ingen klager. 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Der har jeg været , men de sagde nej  

Anmeld

17. maj 2012

Maja_4000

Det tror jeg ikke vi kan svare på

Der hvor vi boede før , måtte man ikke have husdyr .. Men man måtte gerne passe et dyr , hvis det ikke var til gene og det ikke var i flere måneder Tror det kommer an på hvor strenge de er

Er der ikke mulighed for at I kan flytte hjem til dine forældre i stedet ? Det gør vi , når vi passer mine forældres hund (:

Anmeld

17. maj 2012

MorDk

I nogle lejeforeninger ved jeg at det ikke er tilladt at holde dyr, men man godt må have dyr på besøg... Men lader til det ikke er tilfældet i din boligforening 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Det med at flytte er ikke en mulighed, for så vil hverdagen med vuggestue og arbejde slet ikke passe sammen, og vi kan ikke få vores søn til at sove andre steder end i hans egen seng  

Anmeld

17. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg står i den situation hvor mine forældre er ude og rejse i 14 dage og de har en hund som jeg passer. Vi må ikke have husdyr her hvor vi bor, men hvad sker der hvis det bliver opdaget? Bliver vi smidt ud med det samme eller? 

I min boligforening får man en advarsel først - så tjekker de op på det, og først derefter kan man blive smidt ud. 

Ring og hør dem ad om det er okay - det drejer sig jo kun om 14 dage 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

I min boligforening får man en advarsel først - så tjekker de op på det, og først derefter kan man blive smidt ud. 

Ring og hør dem ad om det er okay - det drejer sig jo kun om 14 dage 

Jeg har prøvet at gå på kontoret og spørge dem, men de sagde nej  

Anmeld

17. maj 2012

wamse

Altså nu har du jo været på kontoret, hvor de sagde nej

For jeg ville ikke have spurgt på kontoret, for så havde jeg ikke fået et nej

Men jeg ville nok ikke turde chancen når du har fået et nej

Anmeld

17. maj 2012

Kløver

Hvis i har spurgt og fået nej, ville jeg ikke tage chancen
Var det muligt at hunden var alene om natten, og i så var der hos hunden i dagtimerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.