hvordan ser jeres dag ud - barn 12 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.099 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Babydreams

Ja som overskriften siger - hvordan ser/så jeres dag ud med jeres barn på 12 uger?

Jeg har en dreng, der max sover 1 time om formiddagen, vores dag ser nogenlunde sådan her ud

07.00-07.30 vågner han, vi hygger i sengen til klokken 8.00..

9.00-9.30 viser han at han er træt igen, bliver derfor lagt i barnevognen.
Her sover han så max 1 time..
Kommer så op igen..

Mellem 12.00-13.00 sover han max 3 timer..

Mellem 17.00-18.00 tager han en lillm lur på ca 30 min..

Mellem 21.00-22.00 kommer han i seng, og sover til næste morgen..

Er det nok søvn han får, syntes jo han burde sove lidt mere om formiddagen.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Troldemommi

Er det ikke lidt sent han kommer i seng for natten?

Monica

Anmeld

17. maj 2012

Babydreams

Monica P skriver:

Er det ikke lidt sent han kommer i seng for natten?

Monica

Del er umuligj at ligge ham i seng før, om aftenen ammer jeg ham nærmest hver halve time, og først mellem 21.00-22.00 er han klar til at slippe, og ikke vil have mere..

Anmeld

17. maj 2012

Troldemommi

okay, han er da en sulten lille dreng :-) nu varer det ikke så længe før du kan begynde at give ham grød så bliver han nok hurtigere mæt og træt :-)

Monica

Anmeld

17. maj 2012

lycly

RikkeRasmussen skriver:

Del er umuligj at ligge ham i seng før, om aftenen ammer jeg ham nærmest hver halve time, og først mellem 21.00-22.00 er han klar til at slippe, og ikke vil have mere..

Det lyder meget som vores dag, da Julia var omkring de 3 mdr. Indtil hun var 7 mdr ca, kom hun først i seng for natten mellem 22 og 23.
Blev hun puttet før, sov hun kun en times tid, og så kunne hun alligevel først sove kl 23. Det gik mig rigtig meget på, men man kan ikke tvinge dem til en rytme, de vælger den selv. Og det skal nok ændre sig, Julia er 10 mdr nu og kommer i seng mellem 19.30 og 20.00 og det er sket helt af sig selv.

Anmeld

17. maj 2012

HeidiØ

LuLy skriver:

Det lyder meget som vores dag, da Julia var omkring de 3 mdr. Indtil hun var 7 mdr ca, kom hun først i seng for natten mellem 22 og 23.
Blev hun puttet før, sov hun kun en times tid, og så kunne hun alligevel først sove kl 23. Det gik mig rigtig meget på, men man kan ikke tvinge dem til en rytme, de vælger den selv. Og det skal nok ændre sig, Julia er 10 mdr nu og kommer i seng mellem 19.30 og 20.00 og det er sket helt af sig selv.

Fuldstændig det samme her da William var på den alder - så det er IKKE for sent med 21-22 ..

Anmeld

17. maj 2012

Babydreams

Monica P skriver:

okay, han er da en sulten lille dreng :-) nu varer det ikke så længe før du kan begynde at give ham grød så bliver han nok hurtigere mæt og træt :-)

Monica

Ja han er meget sulten, han har også en vægt på 7 kg nu, en ordentlig basse

Anmeld

17. maj 2012

Babydreams

LuLy skriver:

Dejligt at vide, at der er andre der har haft det sådan
Men tænker bare at det ikke er særlig meget søvn han får i løbet af en dag?

Anmeld

17. maj 2012

Babydreams

HeidiØ skriver:

Fuldstændig det samme her da William var på den alder - så det er IKKE for sent med 21-22 ..

Skønt at høre fra andre, så ved man at det da ikke er helt unormalt

Anmeld

17. maj 2012

HeidiØ

RikkeRasmussen skriver:

Skønt at høre fra andre, så ved man at det da ikke er helt unormalt

Præcis! Og som LuLy skrev, så vender det pludselig. Virkelig mærkeligt, men det sker ofte bare fra den ene dag til den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.