vaskemaskine eller vaskekælder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Der ville jeg finde en A-mærket Miele eller AEG. De holder længe.

-og så skal du huske at det er bedre at give lidt mere nu, og så spare i strøm, end det er at vælge den billigste.. For du kommer til at bøde på elregningen senere.

ok. ja den er desværre nød til at være billig.vi er lige flyttet og pengene er ret små 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Brams

Ved ikke så meget om hvad de to ting koster overfor hinanden, ved kun at det er MEGET nemmere at have en vaskemaskine end at skulle ud for at vaske og det tæller mere i min "bog" - især også når man har små børn

Anmeld

16. maj 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

vi bruger måske en tørretrumbler 1 gang om året... vi har ingen børn og vasker nok et par gange i ugen..kan i anbefale en billig men god vaskemaskine

Vi har en aeg, kan ikke huske nummeret, men den er meget energibesparende. Den har både et eco program der køre en 60 vask, og en strømbesparende til 40 graders vask. Derudover har den de alm koge/kulør program hvor vasketider svinger mellem 2 timer og 20 min, og ned til 40 min. Derudover har den et miniprogram til en halv vask (ca 3 kg tøj) på kun 20 min... Jeg knus elsker min vaskemaskine (som faktisk er kærestens, men han kan ikke betjene den, så jeg fulgte med i købet :-S)

Anmeld

16. maj 2012

AMtrier

Anonym skriver:

mange tak. Nogle forslag til en billig vaskemaskine. da vi ikke lige har så mange penge lige pt 

vi har fået foræret vores så har ikke selv været ude og investerer i sådanne maskine før, men jeg ville nok kigge på wupti.com eller happii.dk der kan man få meget billige hårde hvidevare ! ellers en tur i elgiganten.. jeg tror næsten ikke det kan betale sig at købe en brugt i længden

Anmeld

16. maj 2012

VIPpigen

Med små penge ville jeg tage den her http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemas kiner/333876/AEG-LN79680A3.html
Eller den her. http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemas kiner/430885/AEG-L75470FL.html
De har begge kulfri motor, så den bliver ikke så hurtigt slidt, eller skal repareres. Der står mere om kulfri motor inde på linkene ;-)

Anmeld

16. maj 2012

AMtrier

Anonym skriver:

vi bruger måske en tørretrumbler 1 gang om året... vi har ingen børn og vasker nok et par gange i ugen..kan i anbefale en billig men god vaskemaskine

forresten så har elgiganten lige nu rente og gebyrfrit lån. det vil sige at hvis det kniber med pengene, kan du tage derind og finde en ny vaskemaskine og betale den af til expresbank igennem elgiganten. det koster absolut ingenting! 0 kroner! det vil jeg sige er en god mulighed for en ny vaskemaskine. men det er kun til og med uge 22

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Med små penge ville jeg tage den her http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemas kiner/333876/AEG-LN79680A3.html
Eller den her. http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemas kiner/430885/AEG-L75470FL.html
De har begge kulfri motor, så den bliver ikke så hurtigt slidt, eller skal repareres. Der står mere om kulfri motor inde på linkene ;-)

lidt for dyrtmen tak 

Anmeld

16. maj 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

lidt for dyrtmen tak 

Øv... Ellers må du på google, det sker man kan finde dem endnu billigere... Men som sagt tjek for en kulfri motor, så køre de meget bedre, larmer ikke så meget, og skal ikke skiftes/repareres så ofte;-)

Anmeld

17. maj 2012

roenlund

VIPpigen skriver:

Øv... Ellers må du på google, det sker man kan finde dem endnu billigere... Men som sagt tjek for en kulfri motor, så køre de meget bedre, larmer ikke så meget, og skal ikke skiftes/repareres så ofte;-)

vi har en bosch som vi er rigtig glade for den koster omkring 3000 på elgiganten...

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

vi har en bosch som vi er rigtig glade for den koster omkring 3000 på elgiganten...

giver du et link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.