vaskemaskine eller vaskekælder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.881 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja vores vaske maskine har længe haft det svært.men her til aften tog den 4 1/2 time om at vaske en 40 vaske. Der er vand ud over hele gulvet.Og tøjet stinker... vi har mulighed for at vaske her hvor vi bor til 10 kr for tørre 10 kr for vask. spare man noget ved at have sin egen. Den bruger jo meget vand og strøm? Eller er det andet billigere i længden, Håber i vil komme med jeres erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Annemor...

Da vi boede i lejlighed havde vi vores egen. Det synes jeg var rigtig dejligt at man kunne vaske når man havde tid og ikke når det lige passede ind i andres planer. Men om det kan betale sig at have sin egen vaskemaskine ved jeg ikke.

Anmeld

16. maj 2012

LR85

Jeg ville helt klart have min egen. 

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

ja det er dejligt at have sin egen.Men vis det er dyrer... vi fik både smæk på vand og el fra sidste år. vores vaskemaskine tager altid imellem 1 1/2 og 4 timer om at vaske den starter forfra en 4 gange det er rigtig dyrt i vand og strøm. Jeg fortryder vi ikke har smidt den ud!!

Anmeld

16. maj 2012

Noneother

Altså en tørretumbler kan snildt koste 1000-1500kr. om året i el hvis du bruger den meget. De sluger simpelthen SÅ meget strøm.

Derudover tror jeg der er noget med at udlejere ikke må tjene på vaskerum, så beløbet du betaler kun lige nøjagtig må dække deres udgifter til det.

Så ja, jeg tror faktisk godt at det kan betale sig, MEN du drømmer ikke om hvor meget tøj jeg har fået stjålet på den bekostning, så jeg bruger min egen vaskemaskine nu. -og det passer mig fint. Det jeg betaler i strøm, sparer jeg på nyt tøj.

Anmeld

16. maj 2012

VIPpigen

Hvis du vasker en 7 kg 40 graders vask koster den ca 8 kr. Det er så hvis maskinen kan tage 7 kg som max.
Det er oplysning fra ude og hjemme...

Dertil kan det så blive billigere hvis du har en maskine med eco program, eller et strømbesparende program.

Du skal overveje om du vil være afhængig af dine vasketider i kælderen, eller selv være herre over det. Vil og kan du løbe de ture op og ned af trapperne, og vasker i ofte, feks med en baby i hjemmet??

Såå... I gang med fordele og ulemper - listen

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

vi bruger måske en tørretrumbler 1 gang om året... vi har ingen børn og vasker nok et par gange i ugen..kan i anbefale en billig men god vaskemaskine

Anmeld

16. maj 2012

AMtrier

Anonym skriver:

Ja vores vaske maskine har længe haft det svært.men her til aften tog den 4 1/2 time om at vaske en 40 vaske. Der er vand ud over hele gulvet.Og tøjet stinker... vi har mulighed for at vaske her hvor vi bor til 10 kr for tørre 10 kr for vask. spare man noget ved at have sin egen. Den bruger jo meget vand og strøm? Eller er det andet billigere i længden, Håber i vil komme med jeres erfaringer.

først ØV hvor træls med sådan en dum maskine !

jeg vil klart sige at i skal have jeres egen.. med sådan en ustabil vaskemaskine, kunne det tyde på at det også kan være derfor der bliver brugt så meget vand og el..
De nye vaske maskiner er meget økonomiske både på vand- og elforbrug

og så er det da bare en ekstra frihed at kunne vaske tøjet når som helst, og uafhængigt af andre

held og lykke med fremtidens tøjvask !

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

først ØV hvor træls med sådan en dum maskine !

jeg vil klart sige at i skal have jeres egen.. med sådan en ustabil vaskemaskine, kunne det tyde på at det også kan være derfor der bliver brugt så meget vand og el..
De nye vaske maskiner er meget økonomiske både på vand- og elforbrug

og så er det da bare en ekstra frihed at kunne vaske tøjet når som helst, og uafhængigt af andre

held og lykke med fremtidens tøjvask !

mange tak. Nogle forslag til en billig vaskemaskine. da vi ikke lige har så mange penge lige pt 

Anmeld

16. maj 2012

Noneother

Anonym skriver:

vi bruger måske en tørretrumbler 1 gang om året... vi har ingen børn og vasker nok et par gange i ugen..kan i anbefale en billig men god vaskemaskine

Der ville jeg finde en A-mærket Miele eller AEG. De holder længe.

-og så skal du huske at det er bedre at give lidt mere nu, og så spare i strøm, end det er at vælge den billigste.. For du kommer til at bøde på elregningen senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.