Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pastry26 skriver: Wow sikke en omgang du/i har været igennem, godt at det lader til at der er styr på det. Det bliver spændende!!
Wow sikke en omgang du/i har været igennem, godt at det lader til at der er styr på det. Det bliver spændende!!
ja er spændt, men han kan kun se det kan være det da alt andet ser fint ud..
så skal jeg der over hver uge den første 3-4 uger af graviditeten og derefter hver 14 dag og have infusion indtil jeg er ca 14-16uger henne når den tid engang kommer..
hvor længe er det i har prøvet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pastry26 skriver: Åh det lyder spændende!! Er det dit første forsøg i denne her omgang så? ICSI er mikroinsemination ikke? Er det fordi sædkvaliteten er forringet eller hvad har indflydelse på om man får en sådan behandling? (undskyld min nysgerrighed) For dig!!!
Åh det lyder spændende!! Er det dit første forsøg i denne her omgang så? ICSI er mikroinsemination ikke? Er det fordi sædkvaliteten er forringet eller hvad har indflydelse på om man får en sådan behandling? (undskyld min nysgerrighed)
For dig!!!
Jo, det er mikroinsemination
Det er (meget) dårlig sædkvalitet der gør at vi skal i dén behandling.
Det er vores andet forsøg i denne omgang, f'ørste forsøg endte desværre i en SA i uge 9.
Tak
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde.. og vi er igang.. jeg bliver pumpet med hormoner lige nu.. regner med at skulle have æg lagt op i næste uge.. og ja, der er mange op på hesten ture for de fleste af os.. min mand og jeg har forsøgt at få børn i over 10år nu.. så her er det blevet reglen uden undtagelse indtil videre.. håber i er mere heldige!!!
1000 tak søde..
og vi er igang.. jeg bliver pumpet med hormoner lige nu.. regner med at skulle have æg lagt op i næste uge..
og ja, der er mange op på hesten ture for de fleste af os.. min mand og jeg har forsøgt at få børn i over 10år nu.. så her er det blevet reglen uden undtagelse indtil videre..
håber i er mere heldige!!!
Det var så lidt. Man vil jo gerne ha gang i de gode statistikker ikke Det må ha været en kamp for dig/jer at holde modet oppe i 10 år, men fedt at høre at der stadig findes mennesker derude med et positivt livssyn. Jeg vælger også at være positiv omkring alt det her og vælger at være taknemmelig over at vi stadig har muligheder foran os. Samtidig ønsker man graviditet, og selvfølgelig håber jeg ikke der går for lang tid, men man ved jo aldrig.
Så er det jo din tur næste gang!!!
sweet skriver: ja er spændt, men han kan kun se det kan være det da alt andet ser fint ud.. så skal jeg der over hver uge den første 3-4 uger af graviditeten og derefter hver 14 dag og have infusion indtil jeg er ca 14-16uger henne når den tid engang kommer.. hvor længe er det i har prøvet?
Vi har prøvet lidt mere end et år. Jeg er 31 og min kæreste 25. Vi fejler ingenting overhovedet. Men jeg har været gravid før og har i den forbindelse været igennem en kir abort. Vi har egentlig ikke travlt forstået på den måde, at vi var mere bange for om vi fejlede noget, siden det ikke er lykkedes os endnu. Derfor søgte vi læge, og wupti nu skal vi igen med behandling. men vi glæder os og ønsker os inderligt at det lykkedes!!
pastry26 skriver: Vi har prøvet lidt mere end et år. Jeg er 31 og min kæreste 25. Vi fejler ingenting overhovedet. Men jeg har været gravid før og har i den forbindelse været igennem en kir abort. Vi har egentlig ikke travlt forstået på den måde, at vi var mere bange for om vi fejlede noget, siden det ikke er lykkedes os endnu. Derfor søgte vi læge, og wupti nu skal vi igen med behandling. men vi glæder os og ønsker os inderligt at det lykkedes!!
håber så meget i har heldet med jer du maå da lige give en opdate engang imellem og så kan det jo være du kan give nogle gode fif hvis jeg skal igang med det
sweet skriver: håber så meget i har heldet med jer du maå da lige give en opdate engang imellem og så kan det jo være du kan give nogle gode fif hvis jeg skal igang med det
Det vil jeg gøre. kan nok heller ikke lade være pøj pøj til dig
pastry26 skriver: Det vil jeg gøre. kan nok heller ikke lade være pøj pøj til dig
mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128