Så er det lige om lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

pastry26

.. at jeg skal insemineres!! For det foregår nemlig på fredag!!

Vi har fået et ægløsningssprøjte med hjem idag, som jeg skal tage kl 01.45 i nat og så ellers møde op til inseminereing fredag. Min mand møder selvfølgelig lidt før...

Er vildt glad, håber det lykkedes for os!

Vi får kun en omgang denne her første gang, fordi der er helligdag imorgen, men vi har da tænkt os at dyrke sex, for om ikke andet så er tidspunktet da perfekt til at være sammen! 

Måske er det endelig min tur!

Er der nogen af Jer piger der står ligeledes og skal igang nu her??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Nessie

Det bliver spændende   for jer

Vi skal melde os klar til ICSI så snart min mens har vist sig, så den må godt bare komme nu

Anmeld

16. maj 2012

sweet

pastry26 skriver:

Vi har fået et ægløsningssprøjte med hjem idag, som jeg skal tage kl 01.45 i nat og så ellers møde op til inseminereing fredag. Min mand møder selvfølgelig lidt før...

Vi får kun en omgang denne her første gang, fordi der er helligdag imorgen, men vi har da tænkt os at dyrke sex, for om ikke andet så er tidspunktet da perfekt til at være sammen! 

er lige opstartet på noget af min medicin kur her for 5 dage siden og skal have det andet i kbh her de. 21 maj og sker der ikke en graviditet på normal vis de første 3 mdr syntes han vi skal insimineres

håber det lykkedes for jer

Anmeld

16. maj 2012

pastry26

Nessie skriver:

Det bliver spændende   for jer

Vi skal melde os klar til ICSI så snart min mens har vist sig, så den må godt bare komme nu

Åh det lyder spændende!! Er det dit første forsøg i denne her omgang så? ICSI er mikroinsemination ikke? Er det fordi sædkvaliteten er forringet eller hvad har indflydelse på om man får en sådan behandling? (undskyld min nysgerrighed)

For dig!!!

Anmeld

16. maj 2012

pastry26

sweet skriver:

er lige opstartet på noget af min medicin kur her for 5 dage siden og skal have det andet i kbh her de. 21 maj og sker der ikke en graviditet på normal vis de første 3 mdr syntes han vi skal insimineres

håber det lykkedes for jer

Er det hormon behandling du er i så? Hvad er årsagen til at du skal have medicin? Jeg håber for dig at det lykkes at undfange!!  Det må simpelthen da snart være nogens tur i denne her gruppe!!! 

Anmeld

16. maj 2012

ønskebørn74

UUUHHHHH hvor spændende!!!!  er det første gang for jer???

jeg skal til scanning d. 25.5 for at se om slimhinden snart er klar til vores igloæg..

Anmeld

16. maj 2012

pastry26

ønskebarn74 skriver:

UUUHHHHH hvor spændende!!!!  er det første gang for jer???

jeg skal til scanning d. 25.5 for at se om slimhinden snart er klar til vores igloæg..

Ja første gang! Det er simpelthen så vildt. Der er kun gået knap 4 uger fra vi blev henvist fra egen læge. Men super skøn følelse.

Jeg læste godt på sidelinjen at det desværre ikke lykkedes for Jer i sidste omgang. Men dejligt at du snart skal igang igen. jeg kan forstille mig at når det kommer til behandling for barnløshed, så gælder det nogen gange om at "komme op på hesten" igen..

Håber denne her gang er Jeres tur så! 

Anmeld

16. maj 2012

sweet

pastry26 skriver:

Er det hormon behandling du er i så? Hvad er årsagen til at du skal have medicin? Jeg håber for dig at det lykkes at undfange!!  Det må simpelthen da snart være nogens tur i denne her gruppe!!! 

jamen har tabt 6 gange og de har ikke kunne finde ud af hvad det er, men nu er vi begyndt på fertilitetsklinikken i kbh og det han giver mig nu er binyrebarkomoner og så skal jeg have nogle immunoglobuiner for mit immunforsvar, han mener det er det der går ind og dræber de små spire.

men da jeg ikke har kunne blive gravid det sidste år og fordi jeg har tabt så mange gange vil ha kun lade os prøve i 3 mdr selv, og så mener han vi skal have hjælp da de ikke er sikker på nogen af mine graviditeter har haft sat i mine æggeleder og derfor måske har skadet dem.

ja nu må vi her i denne gruppe også snart have noget held med os

Anmeld

16. maj 2012

ønskebørn74

pastry26 skriver:

Ja første gang! Det er simpelthen så vildt. Der er kun gået knap 4 uger fra vi blev henvist fra egen læge. Men super skøn følelse.

Jeg læste godt på sidelinjen at det desværre ikke lykkedes for Jer i sidste omgang. Men dejligt at du snart skal igang igen. jeg kan forstille mig at når det kommer til behandling for barnløshed, så gælder det nogen gange om at "komme op på hesten" igen..

Håber denne her gang er Jeres tur så! 

1000 tak søde..

og vi er igang.. jeg bliver pumpet med hormoner lige nu.. regner med at skulle have æg lagt op i næste uge..

og ja, der er mange op på hesten ture for de fleste af os.. min mand og jeg har forsøgt at få børn i over 10år nu.. så her er det blevet reglen uden undtagelse indtil videre..

håber i er mere heldige!!!

Anmeld

16. maj 2012

pastry26

sweet skriver:

jamen har tabt 6 gange og de har ikke kunne finde ud af hvad det er, men nu er vi begyndt på fertilitetsklinikken i kbh og det han giver mig nu er binyrebarkomoner og så skal jeg have nogle immunoglobuiner for mit immunforsvar, han mener det er det der går ind og dræber de små spire.

men da jeg ikke har kunne blive gravid det sidste år og fordi jeg har tabt så mange gange vil ha kun lade os prøve i 3 mdr selv, og så mener han vi skal have hjælp da de ikke er sikker på nogen af mine graviditeter har haft sat i mine æggeleder og derfor måske har skadet dem.

ja nu må vi her i denne gruppe også snart have noget held med os

Wow sikke en omgang du/i har været igennem, godt at det lader til at der er styr på det. Det bliver spændende!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.