Oooooh du godeste! Har lige fået brev fra pladsanvisningen. Rose har fået tilbudt plads i vuggestue pr. 1/7. Jeg blev ikke en gang glad

Fik faktisk en knude i maven om, at min datter snart skal ud i den "virkelige verden" og ikke gå hjemme og hygge med mig. SNØFT!!! Men jeg VED hun vil elske det, for hun har krudt i røven og er svær at aktivere nogen gange

Vi gik plads i vores 2. prioritet. Vi havde været ude at se en masse, men kun 2 af dem gav os en fantastisk mavefornemmelse. Den eneste grund til denne blev nr. 2 var at den anden var tættere på, ellers var vi lige glade for dem, så vi er self. glade.
Meeeen men. Jeg havde skrevet vi ønskede plads fra 1/8. Men vi er tilbudt plads fra 1/7. Hvad gør man så? Min kæreste har fri hele august, og jeg starter først i skole i starten af september, så vi havde forestillet os at bruge august måned på en langsom indkøring. Hun bliver 10 måneder i starten af august. Men ja. Hvad så? Når nu vi har fået pladsen fra en måned før?
Dernæst.. Kom med AAAAAAAALLE jeres gode råd om vuggestuestart. Ved den har været oppe før, men den kan altid hives frem igen. Vi skal nok få praktisk info nede i vuggestuen, men byd ind med alt i kan komme på man skal huske. Både med hvad man skal huske at have med og det ene og det andet

Hilsen en mor til kommende vuggestuebarn
Anmeld