7 måneder, syg og dårlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Frøken J.

Antonsmor <3 skriver:

Du må gerne give panodil, men KUN efter du har snakket med lægen. Det skal vurderes om det "bare" er en forkølelse, for hvis det ikke er kan panodil skjule evt. symptomer ! Jeg har prøvet det, og det endte med at en blærebetændelse udviklede sig til nyrebækken betændelse og min søn er kun 3 mdr. ! ville lige give lægen et kald, så kan du også få at vide hvad du helt præcis skal holde øje med Kram og god bedring med hende !

Tak for svar og god bedring Jeg tror lige jeg prøver lægen i morgen, det kan jo ikke skade lige at ringe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Bassemor<3

Frøken J. skriver:

Tak for svar og god bedring Jeg tror lige jeg prøver lægen i morgen, det kan jo ikke skade lige at ringe

Nej hellere ringe en gang for meget end for lidt

Anmeld

16. maj 2012

lycly

Julia havde for nylig 39,8 i feber, vi ringede til vagtlægen og tog derind. Men vi blev sendt hjem igen uden egentlig at blive klogere. Da havde hun været syg i 2 dage og var det i alt 3 dage. Så jeg tror at det var den såkaldte 3-dages feber. Måske det er det Rose også har?

Men vi fik i hvert fald at vide, at der ikke er så meget at gøre og at man kun bør give panodil hvis hun har ondt - det kan nemlig give temperatursvingninger, og så er det svært at følge med i hvor høj feberen reelt er.
Så det er bare godt med væske, evt. kolde klude på panden.

Anmeld

16. maj 2012

Frøken J.

LuLy skriver:

Julia havde for nylig 39,8 i feber, vi ringede til vagtlægen og tog derind. Men vi blev sendt hjem igen uden egentlig at blive klogere. Da havde hun været syg i 2 dage og var det i alt 3 dage. Så jeg tror at det var den såkaldte 3-dages feber. Måske det er det Rose også har?

Men vi fik i hvert fald at vide, at der ikke er så meget at gøre og at man kun bør give panodil hvis hun har ondt - det kan nemlig give temperatursvingninger, og så er det svært at følge med i hvor høj feberen reelt er.
Så det er bare godt med væske, evt. kolde klude på panden.

Det kan godt ske det er det samme - Men jeg ringede lige til vagtlægen bare for måske at blive lidt klogere, og han anbefalede at give en lille smule panodil for at kunne give hende ro til at sove for natten.. Og at hvis hun blev ved med at være dårlig, kunne det godt ske hun lige skulle ses på. Så hun har lige fået lidt panodil og 120 ml vand på flaske, og virker lidt gladere for nu

Anmeld

16. maj 2012

Leonora

Frøken J. skriver:

Det er jeg lige obs på!

Jeg vil self. heller ikke tilbageholde panodil pr. princip, hvis hun er rigtig skidt, men tænker når hendes feber er så lav er det næsten på bagatelgrænsen (eller hvad? Hehe). Så jeg vil lige se det an! Hun virker i rimelig humør lige nu efter omstændighederne, så det er jo meget godt!

Tak for dit svar og tanker

Temp er noget lumsk noget . Vigga var syg for 14 dage siden. Hun havde mellem 38 og 40 i temp i over en uge. Den ku stige i løbet af en time :/.

Men de lyder til at hun er ok trods den sløje krop. Der er børn jo fantastiske og lader sig ikke sådan lige slå ud

Go bedring og go aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.