søger erfaring/viden ang pencillin og dårlig mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

2721

Madam Blå skriver:

Ja, prøv det. Men har de ikke lukket i morgen? Det er Kristi Himmelfartsdag. Men vagtlægen er i hvert fald ved telefonen.

Håber der bliver fundet en løsning

Vores læge har lukket til mandag, så det må blive vagtlægen

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

jlp90

Puslingen skriver:

Hej
Første gang min søn fik pencillin fik han en bakterie i maven som gav ham diarre i knap 2 mdr.
På børne hospitalet sagde de at vi helst skulle undgå pencillin og antibiotika fordi hans mave ikke kunne tåle det!
For knap en måned siden fik han konstateret slim på lungerne , men lægen ville ikke give antibiotika/pencillin på grund af maven.
Nu er han bare Så syg at den anden af vores læger har givet os det da han både har lungebetændelse og MØB og hun mente at det var vigtigst at behandle og at det jo ikke var sikkert at han denne gang ville få dårlig mave.
Men allerede her till morgen startede det i stor stil, det render ud af ham og med tanke på han nærmst intet spiser og stadig ikke var kommet op på den vægt han havde inden han blev syg første gang, er jeg ret frustreret

Andre hvis børn der har haft samme problem?
Hvad gjorde i/jeres læge?

Jeg er så frustreret over dette aldrig får en ende og jeg ved ikke hvem eller om man og hovedet skal henvende sig til nogen. Ville have ringet til egen læge, men de har lukket til mandag.
Vil skal dog til kontrol med ham næste torsdag, da han måske har asmatisk bronkitis.
Hvis du er nået så langt, tak fordi du læste.

Hej.
Jeg ville bare lige sige at jeg fik at viser da Lærke var lille og havde grøn afføring og var lidt bekymret. At jeg skulle reagere hvis afføringen blev hvid eller sort, så syntes du skulle ringe til vagtlægen. Knus julie

Anmeld

17. maj 2012

LR85

Aniteb skriver:

øh apoteket har lukket i morgen!?!?!? det er helligdag

Der findes døgn-apoteker i hele landet som altid har åbent. 

Anmeld

17. maj 2012

Plysbjørnen

LR85 skriver:

Der findes døgn-apoteker i hele landet som altid har åbent. 

Ikke her hvor jeg bor.

Anmeld

17. maj 2012

LR85

Aniteb skriver:

Ikke her hvor jeg bor.

Det er jo ikke alle apoteker, men der er nogen rundt i hele landet. 

Hvordan skulle man ellers få sin akutte medicin? 

Man kan sikkert se adresser på deres hjemmeside

Anmeld

17. maj 2012

klmf

Hvordan går det??

Hvis ikke du allerede har ringet til vagtlægen, så synes jeg du skal det. Hvis det hele løber igennem ham, så skal han jo have det på anden vis

Anmeld

17. maj 2012

Plysbjørnen

LR85 skriver:

Det er jo ikke alle apoteker, men der er nogen rundt i hele landet. 

Hvordan skulle man ellers få sin akutte medicin? 

Man kan sikkert se adresser på deres hjemmeside

Nej det ved jeg godt det ikke er, Men vi har ingen inden for en radius af 30 km... Men okay, spørger du Regionen og den gamle blå Regering behøver vi hverken ambulancer sygehuse eller akutbiler, så hvad skal vi dog med et akutapotek...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.