Puslingen skriver:
Hej
Første gang min søn fik pencillin fik han en bakterie i maven som gav ham diarre i knap 2 mdr.
På børne hospitalet sagde de at vi helst skulle undgå pencillin og antibiotika fordi hans mave ikke kunne tåle det!
For knap en måned siden fik han konstateret slim på lungerne , men lægen ville ikke give antibiotika/pencillin på grund af maven.
Nu er han bare Så syg at den anden af vores læger har givet os det da han både har lungebetændelse og MØB og hun mente at det var vigtigst at behandle og at det jo ikke var sikkert at han denne gang ville få dårlig mave.
Men allerede her till morgen startede det i stor stil, det render ud af ham og med tanke på han nærmst intet spiser og stadig ikke var kommet op på den vægt han havde inden han blev syg første gang, er jeg ret frustreret
Andre hvis børn der har haft samme problem?
Hvad gjorde i/jeres læge?
Jeg er så frustreret over dette aldrig får en ende og jeg ved ikke hvem eller om man og hovedet skal henvende sig til nogen. Ville have ringet til egen læge, men de har lukket til mandag.
Vil skal dog til kontrol med ham næste torsdag, da han måske har asmatisk bronkitis.
Hvis du er nået så langt, tak fordi du læste.
Har desværre ingen erfaringer, eller guldkorn - men ville ikke gå uden at ønske god bedring med ham! Nu har det godt nok stået på længe
Håber virkelig snart det blive bedre.
Ellers tænker jeg også, at jeg ville gå på apoteket og blive rådgivet omkring de forskellige præparater. Er i stadig tilknyttet børneafdelingen? Hvis i er på åben indlæggelse, så kan du ringe til dem?

Anmeld