Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieE skriver: Se lige her, hvad jeg lavede igår
Se lige her, hvad jeg lavede igår
Ej hvor er den fin Var det svært? Og hvad har du inden i? Bare fyldvat?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Ej hvor er den fin Var det svært? Og hvad har du inden i? Bare fyldvat?
Tak Den var ikke særlig svær. jeg brugte denne opskrift:
http://tulletoesen.blogspot.com/search?q=cupcake
Den første her, har jeg bare stoppe med helt almindelig vat Men, skal have fundet på noget andet, som kan klare at blive vådt uden at klumpe sammen
JulieE skriver: Tak Den var ikke særlig svær. jeg brugte denne opskrift: http://tulletoesen.blogspot.com/search?q=cupcake Den første her, har jeg bare stoppe med helt almindelig vat Men, skal have fundet på noget andet, som kan klare at blive vådt uden at klumpe sammen
Altså jeg har købt noget fyldvat til at lave bolde osv af Der står på pakken at det kan vaskes ved 40 grader
Og 500 gram kostede 59 kr Og 500 gram er meget..
Nettemor skriver: Altså jeg har købt noget fyldvat til at lave bolde osv af Der står på pakken at det kan vaskes ved 40 grader Og 500 gram kostede 59 kr Og 500 gram er meget..
Det er lige præcis sådan noget jeg skal bruge Hvor købte du det?
JulieE skriver: Det er lige præcis sådan noget jeg skal bruge Hvor købte du det?
En stofbutik i Viborg der hedder Fjølner. Men det er en rimelig normalt stofbutik.. Så tror man kan få det mange steder
Nettemor skriver: En stofbutik i Viborg der hedder Fjølner. Men det er en rimelig normalt stofbutik.. Så tror man kan få det mange steder
Mon så ikke en af stofbutikkerne i enten Rødovre eller Hvidovre kan klare det
JulieE skriver: Mon så ikke en af stofbutikkerne i enten Rødovre eller Hvidovre kan klare det
Jo det burde de
Nettemor skriver: Jo det burde de
Det satser jeg på... Tak for hjælpen
JulieE skriver: Det satser jeg på... Tak for hjælpen
Var da så lidt
Nettemor skriver: Var da så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128