Opskrifter på hæklet legemad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.670 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

JulieE

Jeg leder med lys og lygte efter nogle gode opskrifter på hæklet legemad, især cupcakes, og kager   Er dre nogle af jer krea-piger, der  har nogle gode links eller opskrifter, I vil dele? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Jeg leder med lys og lygte efter nogle gode opskrifter på hæklet legemad, især cupcakes, og kager   Er dre nogle af jer krea-piger, der  har nogle gode links eller opskrifter, I vil dele? 

Jeg følger da lige med her da det da kunne være sjovt at lave

Anmeld

17. maj 2012

kristinaS

JulieE skriver:

Prøv tulletoesen.blogspot.com, skriv cupcake i søgefeltet DER øverst til venstre. Så er der nogle. Kunne ik lige linke det på min tlf.

Hækler ikke selv, men tænkte jeg da gerne ville hjælpe med at google

Anmeld

17. maj 2012

Sakris

Denne blog samler gratis opskrifter fra hele verden. 

152 opskrifter er der indenfor kategorien food. Elsker denne side. Man skal bare lige sætte sig lidt ind i de engelske termer. Men  sc = fastmasker! og derfra er de fleste opskrifter jo så ret nemme!

http://greatamigurumi.blogspot.com/search/label/Food

Anmeld

17. maj 2012

Dinna88

google er din ven! Du kan finde ubegribeligt (!!) mange opskrifter på netop det du søger bare ved at google det! Jeg plejer at skrive f.eks. "cupcakes hæklede opskrift" og så gå ind på billeder. Finder jeg nogle der ser fine ud går jeg ind og ser om der r en opskrift bag billeder - og det er der som regel!
Derudover har bibliotekerne rundt omkring også mange hobbymagasiner og bøger  

Anmeld

17. maj 2012

L&V

JulieE skriver:

Google ude og hjemme de har en helt masse fine hækle opskrifter

Anmeld

17. maj 2012

ønskebørn74

JulieE skriver:

de har mønstre på det i stof og stil.. billigt.. 10-20kr.. og der er en 3-4 stk i hver..

Anmeld

17. maj 2012

ønskebørn74

JulieE skriver:

Se lige hvad jeg fandt Julie.. gratis..

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=820&lang=dk

Anmeld

20. maj 2012

JulieE

kristinaS skriver:

Prøv tulletoesen.blogspot.com, skriv cupcake i søgefeltet DER øverst til venstre. Så er der nogle. Kunne ik lige linke det på min tlf.

Hækler ikke selv, men tænkte jeg da gerne ville hjælpe med at google

Hvor er du sød! 1000 tak! der vil jeg prøve at kigge 

Anmeld

20. maj 2012

JulieE

Dinna88 skriver:

google er din ven! Du kan finde ubegribeligt (!!) mange opskrifter på netop det du søger bare ved at google det! Jeg plejer at skrive f.eks. "cupcakes hæklede opskrift" og så gå ind på billeder. Finder jeg nogle der ser fine ud går jeg ind og ser om der r en opskrift bag billeder - og det er der som regel!
Derudover har bibliotekerne rundt omkring også mange hobbymagasiner og bøger  

Jeg har allerede fundet nogle rigtig fine på google (ja... google er altid en ven ) men nogle gange kan det jo være fedt, hvis nogen har  nogle de har afprøvet og kan anbefale 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.