Min lille hunde pige :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Rinepigen skriver:

Det er så rart at høre at i er glade for hende  

Det er vi uden tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

TR

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Jamen Trille er så god af sig. Hun elsker at gå ture, så vi er tit i skoven og hun løber rund som en sindsyg og fjoller. Hun passer godt nok meget på, men det er ikke noget som gør os noget... Hun er ikke så meget for fremmede børn der kommer løbende mod hende, så gør hun og stiller sig op foran os ( mig og Mikkas) hvis vi kommer gående.. Men hvis min kæreste er med, så er hun lidt af en kylling
Hun er også en rigtig puttegris, hun ELSKER at hygge i sofaen, sengen, køkkenet ... JA OVER ALT FAKTISK
Hun er så skøn. Vi kan gå med hende udenfor uden snor (vi har kun prøvet det i hundeparken) men der går hun uden snor.

Hun er også meget "kontakt søgende" altså, hun har brug for meget kontakt, ellers lægger hun sig hen i hjørnet og kigger med sådan nogle ked af det øjne og piver ..

Men hun er en sofahund ... af H...... til :-D

Men jordens dejligste hund

DEJLIGT !  de minder meget om hinanden .. vores ELSKER at gå tur og bare i det hel taget at være ude . hun ELSKER at putte

Hun er ikke så god til børn der fare imod hende , eller bliver ved med at gå efter hende..

Vil aldrig bytte hende for noget ! Mors piiige

Og hvor er de super gode til at komme med de øjne man ikke kan stå for hihi

Anmeld

15. maj 2012

Lykke:)

Respekt til din mor

De er sku alt for skønne

de er DEJLIGE!

Anmeld

15. maj 2012

TeamRocket

Ih hun er godt nok sød. Vi har vist samme hoodie til vores Vi har også en chihuahua i vores flok. Hun er det mildeste væsen- og elsker alt og alle, kan gå uden snor og lystre vores datter på 4år- naboerne og ja hele vores familie ELSKER hende bare fordi hun altid er så sød og glad og social. Der går ikke en dag uden hende og børnene leger og putter sammen. Folk bliver altid sådan helt *Ej vi vidste slet ikke man kunne opdrag på en chihuahua, eller at en chihuahua kan lide mennesker* Synes det er trist der er så mange fordomme for det er altså en dejlig og elskelig race!

Anmeld

15. maj 2012

TR skriver:

DEJLIGT !  de minder meget om hinanden .. vores ELSKER at gå tur og bare i det hel taget at være ude . hun ELSKER at putte

Hun er ikke så god til børn der fare imod hende , eller bliver ved med at gå efter hende..

Vil aldrig bytte hende for noget ! Mors piiige

Og hvor er de super gode til at komme med de øjne man ikke kan stå for hihi

Ja de er så gode til det med øjne! Og mann smelter jo med det samme

Anmeld

15. maj 2012

TeamRocket skriver:

Ih hun er godt nok sød. Vi har vist samme hoodie til vores Vi har også en chihuahua i vores flok. Hun er det mildeste væsen- og elsker alt og alle, kan gå uden snor og lystre vores datter på 4år- naboerne og ja hele vores familie ELSKER hende bare fordi hun altid er så sød og glad og social. Der går ikke en dag uden hende og børnene leger og putter sammen. Folk bliver altid sådan helt *Ej vi vidste slet ikke man kunne opdrag på en chihuahua, eller at en chihuahua kan lide mennesker* Synes det er trist der er så mange fordomme for det er altså en dejlig og elskelig race!

Ja! De er bare så skønne..ALLE burde se hvordan en chihuahua er...

Ved ikke om alle er sådan, men dem som jeg har mødt indtil nu er nok de BEDSTE familie hunde !

Anmeld

15. maj 2012

TR

Ja de er så gode til det med øjne! Og mann smelter jo med det samme

Nemlig !

Anmeld

15. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kan nu bedst lide det aller sidste billede!

Søde smukke Christina og smækre lækre Mikkas

Anmeld

15. maj 2012

onlyme

Nu sidder jeg i stuen, med frugt, saft og dyne og pude ... OG MIN HUND ... Vi skal holde rigtig hyggeaften da vi er alene hjemme og Mikkas han sover...

Og så synes jeg lige i skulle se et lille billede af hende min prinsesse

Ikke tag jer af låsen, det var bare kæresten som synes at hun skulle se "farlig" ud eller sådan noget ... ( han synes det er lidt pivet med en cihuahua, så han prøver lidt at gøre hende til en ond hund, haha)

Håber i nyder billedet, ligeså meget som jeg gør

I får også lige nogle billeder med af Trille som putter med Mikkas

Hvor er hun skøn
Og i øvrigt super gode billeder

Anmeld

15. maj 2012

onlyme skriver:

Hvor er hun skøn
Og i øvrigt super gode billeder

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.