Min lille hunde pige :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.605 visninger
34 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Nu sidder jeg i stuen, med frugt, saft og dyne og pude ... OG MIN HUND ... Vi skal holde rigtig hyggeaften da vi er alene hjemme og Mikkas han sover...

Og så synes jeg lige i skulle se et lille billede af hende min prinsesse

Ikke tag jer af låsen, det var bare kæresten som synes at hun skulle se "farlig" ud eller sådan noget ... ( han synes det er lidt pivet med en cihuahua, så han prøver lidt at gøre hende til en ond hund, haha)

Håber i nyder billedet, ligeså meget som jeg gør

I får også lige nogle billeder med af Trille som putter med Mikkas
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Lykke:)

ÅH nej hvor er hun dig bare sød!!! 

Anmeld

15. maj 2012

TR

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Nu sidder jeg i stuen, med frugt, saft og dyne og pude ... OG MIN HUND ... Vi skal holde rigtig hyggeaften da vi er alene hjemme og Mikkas han sover...

Og så synes jeg lige i skulle se et lille billede af hende min prinsesse

Ikke tag jer af låsen, det var bare kæresten som synes at hun skulle se "farlig" ud eller sådan noget ... ( han synes det er lidt pivet med en cihuahua, så han prøver lidt at gøre hende til en ond hund, haha)

Håber i nyder billedet, ligeså meget som jeg gør

I får også lige nogle billeder med af Trille som putter med Mikkas

Hvor er hun SØØØØD )

Jeg har også en Chihuahua  min lille baby

Hvor gammel er din ? min er 3 år

Lige et billede af skønheden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2012

BigBabyDream skriver:

ÅH nej hvor er hun dig bare sød!!! 

Ja hun er bare herlig! Og så FORGUDER hun bare Mikkas på det groveste.. Hun står endda ved siden af hans barnevogn når han sover ude og hun nægter næsten at slippe ham af syne igen ( vi bor på 3 sal) :-D Når vi så kommer op, så stiller hun sig i vindues karmen helt indtil han vågner og så begynder hun at gø og hoppe rundt og lovre med halen som en sindsyg og når man åbner døren, så farer hun ned af trapperne og ud til barnevognen Hun er bare skøn!

Anmeld

15. maj 2012

TR skriver:

Hvor er hun SØØØØD )

Jeg har også en Chihuahua  min lille baby

Hvor gammel er din ? min er 3 år

Lige et billede af skønheden

Min er også 3 år!

Åh hvor er hun da smuk. Jeg kan sleeeeeet ikke stå for chihuahua hunde..

Anmeld

15. maj 2012

Lykke:)

Ja hun er bare herlig! Og så FORGUDER hun bare Mikkas på det groveste.. Hun står endda ved siden af hans barnevogn når han sover ude og hun nægter næsten at slippe ham af syne igen ( vi bor på 3 sal) :-D Når vi så kommer op, så stiller hun sig i vindues karmen helt indtil han vågner og så begynder hun at gø og hoppe rundt og lovre med halen som en sindsyg og når man åbner døren, så farer hun ned af trapperne og ud til barnevognen Hun er bare skøn!

Hvor er det bare skønt! 

Min mor har intet mindre end fire og vi FORGUDER dem! Jeg har virkelig en kærlighed til chihuahua'er!  

Det viser virkelig hvor trofaste de er! Og hvor er det sødt, at hun vogter sådan over din søn!  

Anmeld

15. maj 2012

GønskE

Hvor skønt at se hun kan så godt med din dreng, har selv en lille langhåret black/tan pige, tror også hun kommer til at elske vores dreng. Og håber helt sikkert jeg ville kunne tage de samme billeder af dem :-) 

God aften til jer :-)

Anmeld

15. maj 2012

GønskE skriver:

Hvor skønt at se hun kan så godt med din dreng, har selv en lille langhåret black/tan pige, tror også hun kommer til at elske vores dreng. Og håber helt sikkert jeg ville kunne tage de samme billeder af dem :-) 

God aften til jer :-)

Åh, det tror jeg helt sikkert du kan. Min veninde har også en (den kan slet ikke lide NOGEN) men den elsker deres datter og selvfølgelig dem..

så tror måske chihuahua har noget med at skulle passe på børn .. Ej jeg ved det ikke

Men hvis du får taget sådanne billeder, så smid dem lige op :-D Har du ikke et billede af din hund?

Anmeld

15. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nååår hun ser da også mega gangster agtig ud med den kæde, så det var da et godt trick din kærste der havde fundet på 

Kæledyr er bare det dejligste til en hygge aften, alene hjemme på sofaen!! Vh stine

Anmeld

15. maj 2012

TR

kæft hvor sødt altså ..

Hvordan er hun,  ?

Min/vores er som en lille baby, bliver hurtig fornærmet hvis ikk hun får opmærksomhed eller hun begynder at "tude" ..

Det med at tude er hvis hun har været for meget alene.

Men RIGTIG sød og dejlig hund, det var hendes mor (mig) der er for sød ved hende hihi ..

Taaak skal du have, hun er bare skøn og lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.