Kunne i mærke da ægget blev befrugtet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Kløver

Jeg tror ikke man kan mærke ægget blive befrugtet, men nogle kan måske mærke det sætter sig fast ligesom nogle kan mærke ægløsningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

ej det iikke muligt at mærke når ægget bliver befrugtet er det når det næsten lige har forladt dine æggeledere og og på vej igennem.. der er ingen nerver eller what so ever forbundet fra æget til dig

Kunne heller ikke forstå hvis man kunne det. Har læst flere der har skrevet det, men tænkt, det kan da ikke passe

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Og nej som Kamulla siger, så kan man ikke mærke når ægget bliver befrugtet, men nogle påstår de kan mærke det når det sætter sig fast... (troede det var det du mente )... Men det er vist de færreste der mærker det...

Det var også det jeg mente, da jeg har hørt nogen nævne det, og syntes alligevel det var lidt utroligt hvis man kunne det.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Ved begge mine har jeg sagt ''jeg tror du skal være far'' lige efter sex,.!
Og det passede :-) Også med termin

Vildt :-)

Min kæreste sagde den anden dag, at nu var den der, så håber han har ret.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Nej! Jeg mærkede, da det satte sig fast, men ikke da det blev befrugtet.

hvordan mærkede du det ?

Anmeld

15. maj 2012

onlyme

Anonym skriver:

Vildt :-)

Min kæreste sagde den anden dag, at nu var den der, så håber han har ret.

alt hvad jeg kan for du er gravid

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

alt hvad jeg kan for du er gravid

Mange tak, det var sødt af dig

Anmeld

15. maj 2012

Ciss

Anonym skriver:

hvordan mærkede du det ?

En slags pludselig, stikkende smerte. Ret hurtigt overstået, men forbavsende ondt egentlig. Lidt som om man blev bidt af et insekt.... Kunne ikke regne ud, hvad det ellers skulle være. Føltes ikke som noget andet, jeg nogen gang har følt i de regioner. Rigtig timing i forhold til sex. Havde en mistanke om, at jeg muligvis kunne være blevet gravid - og det viste sig at være korrekt. Mærkede det tydeligst første gang, men det var også mærkbart anden gang.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

En slags pludselig, stikkende smerte. Ret hurtigt overstået, men forbavsende ondt egentlig. Lidt som om man blev bidt af et insekt.... Kunne ikke regne ud, hvad det ellers skulle være. Føltes ikke som noget andet, jeg nogen gang har følt i de regioner. Rigtig timing i forhold til sex. Havde en mistanke om, at jeg muligvis kunne være blevet gravid - og det viste sig at være korrekt. Mærkede det tydeligst første gang, men det var også mærkbart anden gang.

vildt man kan mærke det

Anmeld

15. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Det var også det jeg mente, da jeg har hørt nogen nævne det, og syntes alligevel det var lidt utroligt hvis man kunne det.

ja taget i betragtning af at ægget er lille bitte er det ret vildt hvis nogen kan mærke det, men skal ikke kunne sige det.. Men tror måske mange forveksler ægløæsningssmerter med smerter ved at ægget sætter sig fast...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.