Kunne i mærke da ægget blev befrugtet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.038 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Anonym trådstarter

Har hørt nogen kunne det, og ikke var i tvivl ?

Kunne du ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Kunne du ?

Næ... Var overbevist om at jeg ikke kunne være blevet gravid den måned, da vi ikke havde haft sex på det helt rette tidspunkt ifølge alle mulige kloge menneskers udtalelser.... Men jeg var gravid og mærkede først til det efter jeg havde testet positiv...

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Næ... Var overbevist om at jeg ikke kunne være blevet gravid den måned, da vi ikke havde haft sex på det helt rette tidspunkt ifølge alle mulige kloge menneskers udtalelser.... Men jeg var gravid og mærkede først til det efter jeg havde testet positiv...

Ja der er godt nok mange kloge mennesker i det her "spil", og forskellige meninger. 

Tak for svar 

Anmeld

15. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Ja der er godt nok mange kloge mennesker i det her "spil", og forskellige meninger. 

Tak for svar 

Det må man sige, men jeg har lært at der ikke er noget facitliste for hvordan og hvornår man bliver gravid, man må bare prøve sig frem og vente tålmodigt...

Anmeld

15. maj 2012

Kamulla

ej det iikke muligt at mærke når ægget bliver befrugtet er det når det næsten lige har forladt dine æggeledere og og på vej igennem.. der er ingen nerver eller what so ever forbundet fra æget til dig

Anmeld

15. maj 2012

Camel

Anonym skriver:

Kunne du ?

Nej det har jeg ikke kunnet mærke. Men jeg har altid haft øget udflåd omkring ægløsning. Jeg har dog efter en kirurgisk udskrabning haft jag i underlivet omkring ægløsning, men dette stod kun på de første 3-4 måneder.

Anmeld

15. maj 2012

Masig

Og nej som Kamulla siger, så kan man ikke mærke når ægget bliver befrugtet, men nogle påstår de kan mærke det når det sætter sig fast... (troede det var det du mente )... Men det er vist de færreste der mærker det...

Anmeld

15. maj 2012

Lari

Ja faktisk eller - ikke at jeg mærkede det, men jeg vidste det ligesom. Jeg drømte at jeg havde et lille blåt væsen inde i maven og så vidste jeg at det var sket

Anmeld

15. maj 2012

onlyme

Anonym skriver:

Kunne du ?

Ved begge mine har jeg sagt ''jeg tror du skal være far'' lige efter sex,.!
Og det passede :-) Også med termin

Anmeld

15. maj 2012

Ciss

Anonym skriver:

Kunne du ?

Nej! Jeg mærkede, da det satte sig fast, men ikke da det blev befrugtet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.