Hvilken bil havde du da du fik kørekortet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Kan da godt forstå du ikke vil af med den.... Hvaaaaa har du ikke et billede af den? 

Sprit ny, lige kommet hjem fra forhandleren
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

BellaCiinea

Mira0911 skriver:

Synes det kunne være lidt sjovt at se hvilken bil I forskellige havde da i fik kortet....  

Hvor længe havde i den? 

Har hørt mange sige, at ens første bil er noget helt specielt - Hvorfor? 

Fortæl løs... 

Min kæreste første bil var en Vento.. den var SÅ ... GRIM!! virkelig en skodbil.... der gik heller ikke mere end 1½ års tid.. så købte vi en Golf3.. lidt bedre... og meget pænere... men ak.. der sku laves så meget på den før den ku synes..

Så sidste år.. der købte vi en splinterny Suzuki Swift =D

Og den er bare såååå skøn <3 Endelig en lækker økonomisk bil, og som er såå flot =D 

Anmeld

22. maj 2012

Mira0911

LouiseVous skriver:

Sprit ny, lige kommet hjem fra forhandleren

Hvor er den fin... 

Anmeld

22. maj 2012

Mira0911

IsabellaCiinea skriver:

Min kæreste første bil var en Vento.. den var SÅ ... GRIM!! virkelig en skodbil.... der gik heller ikke mere end 1½ års tid.. så købte vi en Golf3.. lidt bedre... og meget pænere... men ak.. der sku laves så meget på den før den ku synes..

Så sidste år.. der købte vi en splinterny Suzuki Swift =D

Og den er bare såååå skøn <3 Endelig en lækker økonomisk bil, og som er såå flot =D 

Suzuki Swift er virkelig også en lækker bil... 

Anmeld

22. maj 2012

BellaCiinea

Mira0911 skriver:

Suzuki Swift er virkelig også en lækker bil... 

Bestemt =) Vi er virkelig glade for den.. og så er den da bare lidt fræk når den kommer susende ;D

Anmeld

22. maj 2012

Mira0911

IsabellaCiinea skriver:

Bestemt =) Vi er virkelig glade for den.. og så er den da bare lidt fræk når den kommer susende ;D

Jeps.... 

Anmeld

22. maj 2012

BellaCiinea

Mira0911 skriver:

Jeps.... 

Hihi 

Anmeld

22. maj 2012

Mira0911

IsabellaCiinea skriver:

Hihi 

Kan godt lide at min Fiat har en hæksspojle (hedder det vel) lige ovenover bagklappen ved/på taget.... 

Anmeld

22. maj 2012

Kløver

Jeg havde ikke bil da jeg fik kørekort, og først fået bil 5 år efter jeg fik kørekort. Vi har haft bilen i 4 år, og er en Suzuki liana og er rigtig glad for den, ved ik hvorfor men jo den er lidt speciel da det er den 1 bil, måske det er de minder man knytter til bilen har svært ved tanken om at skulle skifte den ud, men på et tidspunkt bliver vi nød til det, men er forhåbentligt flere gode år i den endnu, så skulle kun skifte før, hvis vi ender med pladsmangel, når vi engang skal have barn nr 3

Anmeld

22. maj 2012

Mira0911

Maja84 skriver:

Jeg havde ikke bil da jeg fik kørekort, og først fået bil 5 år efter jeg fik kørekort. Vi har haft bilen i 4 år, og er en Suzuki liana og er rigtig glad for den, ved ik hvorfor men jo den er lidt speciel da det er den 1 bil, måske det er de minder man knytter til bilen har svært ved tanken om at skulle skifte den ud, men på et tidspunkt bliver vi nød til det, men er forhåbentligt flere gode år i den endnu, så skulle kun skifte før, hvis vi ender med pladsmangel, når vi engang skal have barn nr 3

Uh ja, kender godt det med plads mangel med bilen... Vi havde en Peugeot 3 dørs, kan ikke huske mærke og årg... Den skiftede vi ud 7 mdr efter vi havde fået Julie... Og har den stadig, den er skøn, men sluger dælme benzin, det er fordi det med direkte indsprøjtning af benzin til et eller andet... Så godt styr har jeg ikke på det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.