Er det fair (arb. situation)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Pikku Myy

Anonym skriver:

Ja det er korrekt forstået

Ja hvis hun ikke kan finde en anden vikar som kan dække den syge så skal jeg komme.

Sådan er reglerne nu engang - men hun bedte mig om at holde fri - jeg ønskede det ikke selv i går og nu ligger landet bare anderledes.

Håber hun ringer ogs iger hun finder en anden.

Jeg forstår simpelthen ikke at du SKAL møde ind hvis din arbejdsplads mangler personale. Får du så din afspadseringsdag tilbage og kan vælge en ny dag, hvor de så bare igen kan indkalde dig?

Har du ikke ret til din fridag? Det virker ulogisk... Er du sikker på reglerne er sådan eller er det noget din chef har sagt?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Nessie

Synes altså at det er lidt underligt.

Du skal jo bare huske, at du jo så reelt kommer ind på overarbejde, da det jo var blevet din fridag, så du skal have noget ekstra for at møde op.

Jeg var blevet sur, og havde sagt nej til at møde. Hun har selv lavet rodet til at starte med, så må hun også selv rode sig ud af det.

Tror ikke helt at reglerne er sådan at du SKAL møde op, men selvfølgelig skal vagten dækkes. Det er bare ikke dit problem, med mindre du bliver beordret på arbejde

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

reglerne er desværre sådan at afspadsere man skal man stadig kunne stå til rådighed på dit arbejde - derfor må man ikke rejse osv på afsp.

Anmeld

15. maj 2012

Lone Jakobsen

synes det lyder meget mærkeligt og har aldrig hørt at man skal stå til rådighed på sin afspadseringsdag. er det noget specielt for lige præcis din arbejdsplads?

jeg var blevet pænt vred og havde fortalt chefen at jeg ikke havde mulighed for at dække den vagt da jeg ingen har til at passe børnene.

Anmeld

15. maj 2012

MorDk

Anonym skriver:

reglerne er desværre sådan at afspadsere man skal man stadig kunne stå til rådighed på dit arbejde - derfor må man ikke rejse osv på afsp.

Det har jeg godt nok aldrig hørt om? 

Jeg har da været på forlænget weekend i Berlin hvor jeg  afspadserede....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.