Hvad spiser jeres på 7 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

hautecouture

Kitty-Katten skriver:

Kan de klare at få rugbrød så tidligt. Min dreng på 6 1/2 måned får kun to måltidt grød eller mos og ellers flaske. Fik skæld ud af SP fordi jeg snakkede om at gå over til tre måltider. Min søn er en stor dreng på 74 cm og 11 kg. Så de har altid været efter mig fordi de mener at jeg overfodre ham. Men tror da jeg starter på nr 3 måltid nu så

Det er sikkert forskelligt fra barn til barn og SP'erne anbefaler tit noget forskelligt synes jeg. Jeg blev anbefalet at starte op med grød da Aya var 4 måneder, da hun begyndte at vise interesse for det mad, kæresten og jeg spiste, og da hun blev 6 måneder synes SP at jeg kunne begynde at give hende noget at tygge i - altså bondebrød, blød frugt, agurk, kogte gulerødder, stænger af blød ost osv - Aya var og er også en stor pige (bruger fandme allerede størrelse 80, den store unge, haha) og havde fået nogle tænder som 6-mdr gammel så SP mente hun ville have godt af, at få stimuleret sin tyggerefleks. Og nu foretrækker hun KLART "tyggemad" frem for mos og grød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

L&V

Kitty-Katten skriver:

Kan de klare at få rugbrød så tidligt. Min dreng på 6 1/2 måned får kun to måltidt grød eller mos og ellers flaske. Fik skæld ud af SP fordi jeg snakkede om at gå over til tre måltider. Min søn er en stor dreng på 74 cm og 11 kg. Så de har altid været efter mig fordi de mener at jeg overfodre ham. Men tror da jeg starter på nr 3 måltid nu så

Det kommer lidt an på hvor go barnet er til at tygge og hvor klar maven er Men husk det ska være lyst uden for mange kerner Vi bruger bondebrød her hjemme.. Det var godt nok noget af en basse du har dig der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.