Total ligegyldigt for nogle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

La´chrissen

Nadia&Daniel skriver:

..men ikke for mig..

Skal til konfirmation torsdag - og onsdag skal jeg i frisørstolen.. Og HVAD??? Det VED jeg ikke endnu..

Ved ikke om jeg skal beholde langt (lyst hår) eller om man skal være vild og få klippet det.. Men hvad så med længde?? Er jo total hip på det der blondine look med langt glat hår. Men BANDER det langt væk hver gang jeg har været i bad, kæmper en kamp bare for at børste det igennem..

Ihhh - hader at hår skal påvirke (og havde en slags magt over en) så meget!!!

Hvis det er så slidt som du beskriver, så skal det jo klippes noget af. Ellers spalter spidserne jo bare op.
Og når det så er blevet sundt, så sørg for en god shampoo, balsam, kur og et plejende leave in enten i form af en olie eller creme. Jeg er sikker på din frisør har nogle gode produkter. Har du prøvet at få en kur behandling ved frisøren? Det giver lige lidt ekstra så bliver det bare så lækkert.
Men hvis du er glad for det lange så hold dig fra en page, men få klippet det der trænger og så må det lige være en tilvænnings sag. Håber du og din frisør finder en god løsning.

Knus en gammel frisør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

2721

Ej hvor " sjovt" det gør mit hår også,synes jeg har prøvet ALT
Håner du finder den rette frisure

Anmeld

15. maj 2012

Nadia&Daniel

Puslingen skriver:

Ej hvor " sjovt" det gør mit hår også,synes jeg har prøvet ALT
Håner du finder den rette frisure

Er så glad for mit hår - men synes det er træls, at det skal være en kamp hver gang

Anmeld

15. maj 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

..men ikke for mig..

Skal til konfirmation torsdag - og onsdag skal jeg i frisørstolen.. Og HVAD??? Det VED jeg ikke endnu..

Ved ikke om jeg skal beholde langt (lyst hår) eller om man skal være vild og få klippet det.. Men hvad så med længde?? Er jo total hip på det der blondine look med langt glat hår. Men BANDER det langt væk hver gang jeg har været i bad, kæmper en kamp bare for at børste det igennem..

Page!!!!!

Er sikker på at du kan bære det!!! og så evt en mørk bund, eller striber i det lyse hår

Anmeld

15. maj 2012

Lykke:)

Nadia&Daniel skriver:

..men ikke for mig..

Hej søde.  

Jeg har meget langt brunt hår (altså det går ned til numsen) Jeg bruger både en KÆMPE klat balsam, og noget hårkur til det nederste af det lange hår, (fordi jeg ikke kan tåle det i hovedbunden) og det er den eneste løsning jeg har hvis jeg vil have redt det 100 % ud.  Et andet lille fif er, at rede det igennem med en børste i badet, imens du har balsam i, for så er det simpelthen så nemt at rede ud, når man er færdig. Samtidig med, at jeg reder det imens jeg tørre det med min hårtørre, for så er det både nemmere at glatte ud, og det bliver blødt og nemt at rede ud, og så slipper man for den der fuglerede os med langt hår kender til.  
- Håber det er råd du kan bruge!  

Anmeld

15. maj 2012

Nitz - <3 David

Nadia&Daniel skriver:

..men ikke for mig..

Jeg har altid haft langt hår.. Det korteste jeg har haft er lige under skulderen.. Men her for en måned siden fik jeg det klippet helt op under ørene.. i en rigtig smart frisure. jeg var SÅ nervøs.. Var var samtidig også rigtig træt af at redde mit hår ud efter bad osv.. det blev så hurtigt filtret..
- Og jeg er blevet rigtig glad for den kortere frisure.. Det var rigtig hårdt at ta "skridtet" til at gøre det..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2012

.....

Synes at du skal beholde dit lange lyse hår . Med hensyn til at det er en kamp at redde ud, så plejede jeg at bruge den gule børne balsam spray (Fra natusan tror jeg), da jeg havde det lange hår, som jeg sprayede i håret efter badet. Selvom den oprindelig er til børn, så synes jeg at den er rigtig god. Har prøvet Sanex balsam spray, og den er slet ikke pengene værd

Anmeld

15. maj 2012

Nadia&Daniel

Kan slet ikke finde ud af det Men har valgt at rykke min tid frem (er total utålmodig) - så allerede kl. 11.30 skal jeg være der imorgen

Anmeld

15. maj 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

..men ikke for mig..

Åååååh hvor jeg kender det med ikke at kunne rede håret ud efter det har været vådt!! Jeg er SÅ træt af det 

Mit hår det er så tykt, langt OG krøllet, at der kommer de dummeste knuder, så jeg er simpelthen begyndt at lade være at rede det igennem, før det er tørt - før har jeg ikke en ærlig chance 

Jeg skal også have lavet en frisørtid på et tidspunkt, for der skal ske noget nyt 

Anmeld

15. maj 2012

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

Åååååh hvor jeg kender det med ikke at kunne rede håret ud efter det har været vådt!! Jeg er SÅ træt af det 

Mit hår det er så tykt, langt OG krøllet, at der kommer de dummeste knuder, så jeg er simpelthen begyndt at lade være at rede det igennem, før det er tørt - før har jeg ikke en ærlig chance 

Jeg skal også have lavet en frisørtid på et tidspunkt, for der skal ske noget nyt 

Mit hår er nemlig også tyk. langt, krøllet plus det er lidt ødelagt af farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.