Total ligegyldigt for nogle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.436 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Nadia&Daniel

..men ikke for mig..

Skal til konfirmation torsdag - og onsdag skal jeg i frisørstolen.. Og HVAD??? Det VED jeg ikke endnu..

Ved ikke om jeg skal beholde langt (lyst hår) eller om man skal være vild og få klippet det.. Men hvad så med længde?? Er jo total hip på det der blondine look med langt glat hår. Men BANDER det langt væk hver gang jeg har været i bad, kæmper en kamp bare for at børste det igennem..

Ihhh - hader at hår skal påvirke (og havde en slags magt over en) så meget!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Mira0911

Nadia&Daniel skriver:

..men ikke for mig..

Skal til konfirmation torsdag - og onsdag skal jeg i frisørstolen.. Og HVAD??? Det VED jeg ikke endnu..

Ved ikke om jeg skal beholde langt (lyst hår) eller om man skal være vild og få klippet det.. Men hvad så med længde?? Er jo total hip på det der blondine look med langt glat hår. Men BANDER det langt væk hver gang jeg har været i bad, kæmper en kamp bare for at børste det igennem..

Hey smukke, prøv li å hør her.... 

Har du prøvet at slutte hårvasken af med balsam? Så skal du ikke kæmpe dig igennem børstningen.... 

Anmeld

14. maj 2012

Nadia&Daniel

Mira0911 skriver:

Hey smukke, prøv li å hør her.... 

Har du prøvet at slutte hårvasken af med balsam? Så skal du ikke kæmpe dig igennem børstningen.... 

Har prøvet både balsam og hårkur.. Mit hår er en stor knude når jeg kommer ud. Selv ved frisøren, sker det  Sidst jeg blev farvet, var de to til at børste mit hår

Anmeld

14. maj 2012

Mira0911

Nadia&Daniel skriver:

Har prøvet både balsam og hårkur.. Mit hår er en stor knude når jeg kommer ud. Selv ved frisøren, sker det  Sidst jeg blev farvet, var de to til at børste mit hår

Hvad med skulder længde? 

Anmeld

14. maj 2012

Nadia&Daniel

Mira0911 skriver:

Hvad med skulder længde? 

Har faktisk overvejet det Er næsten nød til at ofre mit "dulle"-look til fordel for nyt og frisk hår (som ikke får mig til at bande og skrige)

Anmeld

14. maj 2012

onlyme

Nadia&Daniel skriver:

..men ikke for mig..

Åh jeg ville godt nok syntes det ville være synd at klippe :s
Ikke for at lyde ''læsbisk'' eller noget men jeg syntes virkelig du er smuk med det lange lyse hård, jeg ville gerne selv eje det ;-)
Hehe jeg syntes det klær dig suverænt,.
Ville bare lige smide min mening, men kan godt forstå hvis du er træt af den kamp du har når du skal børste,.!

Anmeld

14. maj 2012

Nadia&Daniel

onlyme skriver:

Åh jeg ville godt nok syntes det ville være synd at klippe :s
Ikke for at lyde ''læsbisk'' eller noget men jeg syntes virkelig du er smuk med det lange lyse hård, jeg ville gerne selv eje det ;-)
Hehe jeg syntes det klær dig suverænt,.
Ville bare lige smide min mening, men kan godt forstå hvis du er træt af den kamp du har når du skal børste,.!

Er også MEGA ked af det - og ved faktisk allerede nu, at jeg vil fortryde.. Men samtidig ved jeg også, at næste gang skal jeg kæmpe igen med børsten..

Men er næsten nød til at tage snakken med frisøren, og så se hvad der sker..

men tak for din kommentar

Anmeld

14. maj 2012

Caroline86

jeg tror du ville være KAMP fræk med en kort page smukke!!!!

Tag chancen

Jeg nappede en halvlang page i sensommeren jo der røg 40 cm....

https://www.baby.dk/debat/128052pi1/stil-shopping-skoenhed/jeg-har-gjort-noget-vildt.aspx

Tror virkelig det ville være fedt til dig...

Anmeld

15. maj 2012

tarkoflen

Du kan da få en lækker page det er super fedt, og det lyder til, at dit hår er meget skadet, så det ville nok have godt af det

Håber du finder en god løsning, og håret gror jo heldigvis ud igen

Anmeld

15. maj 2012

Carl-Emil's mor

Nadia&Daniel skriver:

..men ikke for mig..

Smut ned tilDin frisør og køb en olie eller silke dråber.. Efter vask kommer du lidt af det rundt i håret det gør håret er SÅ meget nemmere at rede ud bruger det altid i mit kæmpe hår.. Så prøv lige det før du lader dig klippeFor det vil være så synd med dit lange flotte hår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.